• Harry zei dat ie ging stoppen met zingen, en toen moest ik heel hard huilen omdat ik met hem ging trouwen wtf?, daarna zei hij: "Ik ga iedereen de One Direction dans leren."
    Dus toen gingen we allemaal naar een speeltuintje in de buurt en daar leerde ik de flikflak, ofzo, zo noemde hij het. Maar uiteindelijk ging die ene die op Peeta van de Hunger Games lijkt meedansen, waardoor al die anderen wegrenden.
    En toen zag ik nog die andere twee en eentje miste er. Daarna werd ik wakker :'D

    Lol, hebben jullie ook wel eens dromen gehad over hen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    En óf ik over One Direction heb gedroomd. En ik heb het onthouden!
    Ik ging ze ontmoeten. Ik was helemaal ... ik voelde van alles.
    En toen kreeg ik een handtekening en Jay was daar ook en die zat naast Louis en het was zo'n schattig gezicht. Ze zaten aan een lange witte tafel. En toen ik een handtekening had gekregen en terugging naar mijn 'vriendinnen' scheurden ze hun handtekening.
    Ik ben nog nooit zo kwaad op ze geweest. Dus ben ik gewoon heel brutaal teruggelopen en heb ik om een nieuwe gevraagd.
    Harry was echt super lief en hij pakte gewoon een A4tje en liet de rest van de jongens daar ook een tekening op maken. Ze maakten bordjes ofzo (weet je wel, die je in de grond steekt van bijvoorbeeld dit-huis-is-te-koop) en daarin zette ze wat liefs en hun handtekening.
    En toen ben ik gebleven, om te helpen opruimen zodat ik niet mijn vriendinnen tegen hoefde te komen. Ik had nog wat gepraat met Louis en daarna was ik naar Jay gegaan om haar te vertellen dat ze de mooiste zoon ooit had. En -awh- toen kreeg ik een knuffel.
    Het was heel emotioneel allemaal.

    Nouja. Zo ging 'ie ongeveer, want er gebeurde nog wel wat meer.
    Ik heb nog nooit zo mooi over One Direction gedroomd.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Weetje, het is echt heel eng dat iedereen over 1D droomt. o_O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Weetje, het is echt heel eng dat iedereen over 1D droomt. o_O

    Lol. Ja, ik droom (bijna) elke nacht over ze en dat wordt inderdaad een beetje eng.
    Maar om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet erg. Haha!
    Het is beter dan de nachtmerries die ik daarvoor altijd had...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    (...)
    Lol. Ja, ik droom (bijna) elke nacht over ze en dat wordt inderdaad een beetje eng.
    Maar om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet erg. Haha!
    Het is beter dan de nachtmerries die ik daarvoor altijd had...


    Veel beter. Haha, ik vraag me af hoe ze zich voelen als iemand ze verteld dat duizenden tiener meisjes over ze dromen iedere nacht.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Veel beter. Haha, ik vraag me af hoe ze zich voelen als iemand ze verteld dat duizenden tiener meisjes over ze dromen iedere nacht.


    Ik zou het gezicht van Louis dan absoluut willen zien, ik denk dat hij dat geweldig zou vinden!
    Ik zou me persoonlijk nogal gestalkt voelen.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Waarom droomt iedereen over one direction? o_____O


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Waarom droomt iedereen over one direction? o_____O

    Behalve ik. :c


    Take me to wonderland

    Ik droom eigenlijk nooit over dingen waar ik fan van ben, buiten één keer iets vaag over Harry Potter. + Ik ben geen fan van Onder Direction, maar toch (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Smugness schreef:
    (...)
    Behalve ik. :c


    En ik :')


    26 - 02 - '16

    Ik heb eens gedroomd. nog maar gisterennacht, dat ik een meet&greet won met hun en ik nam dus een vriendin mee. En we stonden daar te praten en ik zie zo door de ramen iets lavavuurachtigs op ons afkomen en met een reflex duw ik Harry en Liam ze stonden naast me dus ik wou niet dat de anderen verbranden. op de grond en ik leg mezelf ook zo op de grond & de rest merkt de lavavuurachtigs ook op en doet het zelfde en wanneer het toeslaat, raakt het ons op één of andere manier ons niet. En ja we rennen weg en buiten breekt de grond in twee enzo, orkanen en mega zware rukwinden die ons bijna wegwaait, gebouwen storten in en er vallen meteorieten uit de lucht enzo. Als we zo naar de stad rennen, zien we Justin Bieber op het gebouw Next to you zingen, maar Chris Brown is nergens te bespeuren. Dus we rennen naar Justin toe en we overleven tot ik wakker werd, ik gok dat we werden geraakt door een meteoriet ofzo of het gebouw zakte door! het raarste vanal was, Niall flipte niet bij Justin

    niet zo vrolijk, vind ik eerlijk gezegd. Maar, echt interessante dromen heb ik nog niet gehad van One Direction. hehe

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 23:03 ]


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Ik heb er nog nooit over gedroomd, nee.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb ooit eens een droom gehad over Zayn Malik waarin we allebei heel erg verliefd werden op elkaar... het was verschrikkelijk toen ik wakker werd ):

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 23:24 ]

    Nog nooit over gedroomd. Zeker omdat ik al die mensjes helemaal niet goed ken, ik kan amper hun namen opzeggen :'D (maar ik weet sinds kort wie Harry en Zayn zijn, lol). Maar ik heb wel eens gedroomd over Alan Rickman die bij ons in de klas kwam kijken. Meest awesome droom forever! OHNEE WACHT. Ik had laatst nog een meer-awesome droom dan die. Toen ging ik een random zwaardgevecht houden met Johnny Depp, en ik won dik :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vannacht heb ik over Niall en Harry gedroomd. Ze deden ook mee met gym. We gingen opruimen en Harry hielp ook mee. Ik zei dat hij moest gaan zitten, omdat hij net uit het ziekenhuis kwam ofzo. Dus toen ging ik met Niall opruimen. Op het einde deed hij raar en vervolgens rende ik naar de donkere berging, omdat Niall z'n handen zo had uitgestoken.

    Ik droom echt heel raar.xd


    There is nothing more badass than being yourself

    Uneventful schreef:
    Weetje, het is echt heel eng dat iedereen over 1D droomt. o_O


    Kill them with kindness.