• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Will Sylver
    'Ja, oké. Maar ik kan niet lang, vanavond heb ik ook nog wat anders te doen.
    Om negen uur buiten, oké?' vraag ik Mila.


    If there's no risk, there's no reward.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Toen ik langs de deur van de keuken liep hoorde ik iemand praten over een gave. Bijna had ik mijn schouders opgehaald, en was ik weggelopen. Bijna. In plaats daarvan opende ik de deur op een kiertje, zodat ik beter zou horen wat ze zeiden. Jammer genoeg leverde dat niets op, en moest ik naar binnen. Ik zoog een diepe teug lucht naar binnen, en opende de deur. 'Hallo,' zei ik, zonder aarzeling. 'Allereerst wilde ik me excuseren voor mijn gedrag van gisteren(?), aangezien ik nog al onbeleefd ben geweest. Mijn naam is dus Alice voor degene die dat nog niet wisten, en ik zit hier omdat ze zeggen dat ik schizofrenie heb, dat ik schizo ben. Maar ik weet wel beter.' Eens kijken hoe ze daarop zouden reageren.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ali Jones

    'Hi,' zeg ik tegen Will. 'Alex, kun je aub eindelijk een shirt aantrekken?' zeg ik. Alex kijkt me boos aan en loopt dan weg.


    [btw we kunnen nog maar 12 reacties plaatsen ;o]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 19:29 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik knik naar Will, en dan wordt het me te druk in de keuken.
    Ik zwaai even naar Ali en Alex en loop lang Alice de keuken uit.

    Cat Lincon | Visioenen

    Volgens mij was het maar goed dat niemand in de vrijetijdsruimte was. Het visioen dat ik voor me zag was verschrikkelijk. Zeker toen ik Will dood zag liggen in de kelder. Luidkeels begon ik te gillen en te schreeuwen maar ik zat nog altijd in trance. Dát was het gene wat het nog erger maakte. Ik bleef Will zien.

    Selena Claire Sensorene
    Rustig Loop ik de keuken in waar iedereen is. Ik jat wat Chocolade uit de vooraadkast en ga aan de tafel zitten.

    Juléan Quinten Happle
    Ik begrijp Mila wel. Ik loop achter haar aan de keuken in en hoor haar praten tegen Alex. Als ze het over nacht heeft en laten zien stap ik erbij. 'Ik zou dat ook wel willen zien.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Gaat iemand reageren op mij, want ik voel me lonely. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ali Jones

    Juléan zegt dat hij dat ook wel zou willen zien. 'Is het goed als ik ook mee ga?' vraag ik Mila, 'Je hebt me nieuwschierig gemaakt.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    Dit kón geen visioen meer zijn. Ik riep luider en luider, probeerde het te doen stoppen maar wat ik ook deed het lukte niet. Mijn ogen bleven wazig en wijd open. Ik bleef het soort van visioen voor mijn ogen zien. Terwijl de tranen alleen maar over mijn wangen liepen en het geschreeuw alsmaar luider werd.

    [Lol Mila was al weg xd]
    Mila McBrown | Paranoia
    'Uh ja hoor,' zeg ik tegen de rest.
    En dan haast ik me echt langs Alice de deur uit.
    Ik loop naar de hal, daar blijf ik staan.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 19:36 ]

    Ali Jones

    'ehm Will, kunnen we even praten,' vraag ik aan Will.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    "Laat het stoppen !" riep ik hulpeloos. Ik kon praten ofzo maar ik kon mijn lichaam niet in bedwang houden. Tranen bleven over mijn wangen lopen. Hoelang zat ik hier nu al ? Ik was moe, meer dan moe, ik was op. Ik bleef roepen om hulp maar het hielp niet.

    Will Sylver
    ik kan niet wachten tot negen uur. Plots hoor ik gesnik vanuit de vrijetijdsruimte. Ik ga ernaar toe en zie Cat zitten.
    terwijl ze luidruchtig huilt


    If there's no risk, there's no reward.

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik zie Will naar de vrijetijdskamer lopen en ga hem achterna, volgensmij was Cat de naam van het meisje.
    Ze huilt heel erg en schreeuwt.
    'Wat is er met haar?' vraag ik aan Will.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 19:43 ]

    Kan ik dan niet even in gesprek geraken met Alex ofzo, want ik ben echt heel vriendloos. :W


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.