• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cat Lincon | Visioenen

    Ik liep Ali achterna. Ik kwam binnen toen Alex een klap in zijn gezicht kreeg. Ik zag dat hij boos werd en greep Ali bij haar arm. Beschermend ging ik voor haar staan. "Ik heb geprobeerd met een spastische arm, maar dat werkte niet, dus sla haar niet maar sla mij, ik geef je toestemming" ratelde ik door. Zo ben ik, altijd zelf eerst de klappen krijgen voor een ander het krijgt.

    [Ehm, ik moet nu weg.. ik ben de vanavond weer.. Verzin maar iets met me poppetje ;d Laat hem maar slapen of zo.. hij heeft ergens op de dag al wel gegeten xd geen zin om dat er neer te zetten in verhaal-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Is goed]

    Ali Jones

    Ik duwde Cat weer aan de kant en keek Alex dreigend aan. 'Waag het niet om mij nooit nog eens weer te slaan,' siste ik. Toen draaide ik me hoofd naar Derek 'Wat zit je nou weer te kijken dan?!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    "Okay stop ermee ! Stop met ruzie maken ! Alex heeft Ali per ongeluk geslaan, wij staan in Derek zijn kamer ruzie te maken en ik krijg er gewoon hoofdpijn van- uh-oh". Zo rap ik kon liep ik naar beneden. De keuken had een grote voorraadkast dus ik ging daar in zitten. Ik ging weer in trance en kreeg mijn visioen.

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    "Honger, ik heb honger" zei ik weer tegen mezelf. Ik was eenzaam ja, mag het ?! Ik liep naar de keuken en deed de koelkast open. Niks. Ik liep naar de voorraadkast en deed die open. Ik pakte wat koekjes. "Hi Cat" zei ik. Waarna ik de deur weer dichtsloeg en wegging.

    Ali Jones

    Ik keek toe hoe Cat de kamer uit rende. Ik stuurde nog even een dodelijke blik naar Derek en Alex en stormde toen de kamer uit achter Cat aan. Na een tijdje zoeken vond ik haar in de voorraadkast. 'Weer een visioen?' vroeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    Bang keek ik om me heen. De deur ging open en Ali stond voor me. "Weer een visioen ?" vroeg ze. "Gewoon honger" mompelde ik. Ik wist wel dat ik nooit vrienden had moeten maken hier. Nooit. Ik pakte wat mee en liep terug naar mijn kamer. In mijn kamer leegde ik mijn koffers helemaal uit en liet ik me op mijn bed vallen, met mijn gezicht naar de muur zodat ik niets van de kamer kon zien.

    [zullen we even wachten met verder gaan totdat er meer mensen zijn? het verhaal loopt een beetje dood]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is goed, het is egt dood]

    [wij zijn de enige die zowat vandaag iets hebben gepost -.- *kuch kuch* Spammers *kuch kuch*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik kan Mila er wel inlaten springen, waar zijn jullie?]

    [Ik lig in mijn bed, slecht visioen, en Ali stond aan de voorraadkast xp]

    [Ali is in de keuken, Cat op dr kamer, Sam geen idee, Alex op Derek's kamer en de rest van mensjes is er niet]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sam is in de eetzaal, ze eet iets]