• Mijn zus is aankomende week jarig, en ik heb nog geen cadeau voor haar. Ze is fan van One direction, dus ik dacht eraan om haar iets daarvan te geven, maar ik heb niet zo veel geld om eraan uit te geven, dus weet iemand van jullie een goedkoop cadeau van one direction?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Je hebt wel eens winkels waar ze voor enkele euro's grote posters verkopen, misschien kan je een poster van One Direction voor d'r regelen? En anders zoek je even op internet of ze er misschien een boek van hebben? :3


    “Love is a contradiction.”

    Geef haar een wortelknuffel(cat)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Narwhals schreef:
    Geef haar een wortelknuffel (cat)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Op deze site kan je posters, de kalender en nog meer kopen. Als je daar niks vindt kan je ook op bol.com kijken waar ook wat 1D boeken staan.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    De One direction kalender! Dit is een pakket van Cd+Kalender.. heb ik ook gekregen. :P het is awsuum!\
    Klik hier voor het meest awsume cadeau!

    xxx


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Geef haar een lepel(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Castiel schreef:
    Geef haar een lepel(cat)
    LIEKE HAHAHAHAHAHAHAHHA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Castiel schreef:
    Geef haar een lepel(cat)


    You're a genius.


    all I want is the taste that your lips allow

    Jep. Lepel, Wortels, Schildpad. Bel ze op.


    Food.

    Ik zou gewoon voor een poster gaan, daar heb je er nooit genoeg van (A)
    (hoewel een lepel en wortel ook briljant zijn)


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Koop een t-shirt, wat transferpapier bij de hema (ofzo) en strijk er een foto van one direction op. Zo kun je gewoon een one direction shirt aan haar geven, en dat kost dus niet zoveel geld! :'D

    er is toch een boek over hen
    of hun album als ze dat nog niet geeft

    Pacific schreef:
    Op deze site kan je posters, de kalender en nog meer kopen. Als je daar niks vindt kan je ook op bol.com kijken waar ook wat 1D boeken staan.


    Firm believer of all that is magic

    Als ik jarig was, zou ik óf -inderdaad- een wortelknuffel willen nee, serieus, ik meen het!. Óf hun album. Óf een poster. Óf hun boek. Óf een shirt. Óf de poppen (-lol). Óf de kalender. Óf een kat genaamd Larry Stylinson. Óf een meeting.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 23:33 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Lynnx schreef:
    er is toch een boek over hen
    of hun album als ze dat nog niet geeft


    Er zijn meerdere boeken over hun maar allemaal in het Engels. Misschien is hun album wel verkrijgbaar met extra korting. (beetje off topic, sorry)


    Physics is awesome