• Members of the WAG-gang
    Heath - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Shatter - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Malambri - Elena - WAG van David Villa.
    Maqui - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Porcelaine - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    Chopin - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Llovera - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 20:02 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Dude, nu wil ik het weten ook.

    nee ik zei 'is het helemaal afgebrand? o_o" maar daarna las ik pas dat het alleen de sponsordingen waren haha =$


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Llovera schreef:
    (...)
    Dat zou zo een actie voor mij zijn of toch de eerste zin. Ghehe.


    Hahahaha x'D.
    Vandaag is weer bewezen dat ik mijn afgrijzen/haat/afgunst jegens Vitesse niet van een vreemde heb, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Hahahaha x'D.
    Vandaag is weer bewezen dat ik mijn afgrijzen/haat/afgunst jegens Vitesse niet van een vreemde heb, haha.

    Haha, maar daar groei je gewoon mee op :') Dat was ook de rede dat ik eerst niets van voetbal hoefde, gewoon omdat mijn gezin er gewoon een intense haat aan had (no_chears)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    nee ik zei 'is het helemaal afgebrand? o_o" maar daarna las ik pas dat het alleen de sponsordingen waren haha =$


    Hahaha. Thank god nee. Dat zou een hel zijn. Dan moest ik nu heel hard huilen enzo. Damn, ik heb opgegroeid met het park waar het stadion staat. Men, dan is een deel van mijn jeugd weg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Hahaha. Thank god nee. Dat zou een hel zijn. Dan moest ik nu heel hard huilen enzo. Damn, ik heb opgegroeid met het park waar het stadion staat. Men, dan is een deel van mijn jeugd weg.

    naww ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    Haha, maar daar groei je gewoon mee op :') Dat was ook de rede dat ik eerst niets van voetbal hoefde, gewoon omdat mijn gezin er gewoon een intense haat aan had (no_chears)


    Jups. Geen voetbal in jullie gezin o.O Gelukkig vind jij het wel leuk anders was je hier nu niet en dan kende ik je niet en WHEEEE ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga eidnelijk eens Reina's SA afwerken. Omg dat ging ik echt al maanden doen.


    Tears are words the heart can't say.

    Chopin schreef:
    (...)
    Haha, maar daar groei je gewoon mee op :') Dat was ook de rede dat ik eerst niets van voetbal hoefde, gewoon omdat mijn gezin er gewoon een intense haat aan had (no_chears)

    Same overhere


    Tears are words the heart can't say.

    Mama vond Ajax niet zo leuk maar nu is ze fan aan het worden. Ze vindt Arsenal ook geweldig. Men, mijn mams heeft smaak (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Jups. Geen voetbal in jullie gezin o.O Gelukkig vind jij het wel leuk anders was je hier nu niet en dan kende ik je niet en WHEEEE ):
    _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wow, ik ben echt opgegroeid met voetbal. Ik kijk dat echt al sinds ik een mini mens was.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    dat is cool _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Niet dat ik er toen veel van begreep want ik moest altijd vragen wie welke club was en in welke goal ze moesten scoren. Ik snapte al helemaal niet dat ze opeens in de andere goal gingen scoren, haha. (met samenvattingen)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik weet dat ik vroeg voetbal leuk vond omdat ik er toen wel mee in contact kwam, dan wielrennen omdat mijn neef dat deed en daarna werd het gewoon terug voetbal. Beetje weird.


    Tears are words the heart can't say.

    Maar ik ben even eten. CiaoCiao <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.