• Ik denk dat het ongeveer een half jaar terug was dat ik een topic aanmaakte over mijn vriendin met anorexia en een depressie. In dat halfjaar heeft ze in een kliniek gezeten, wat niet altijd even goed ging. Ze heeft een paar keer in het ziekenhuis gelegen, omdat ze het helemaal niet meer zag zitten. Nu ben ik gister bij haar blijven slapen, bij haar thuis en het gaat weer veel beter met haar! Ze is aangekomen en ziet er gezonder uit, maar ik denk dat ze qua gedrag nooit meer zo wordt als vroeger.. Maar er is nu echt iets van me afgevallen nu ik weet dat het weer goed met haar gaat.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat is echt super!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is geweldig,echt geweldig!!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gelukkig dat het beter met haar gaat, en hopelijk blijft ze het zo volhouden! (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ah, dat vind ik heeeeeel fijn voor je! =D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hopelijk gaat het nu alleen nog maar de goede richting op! (:


    All was well.

    Dat is geweldig! Hopelijk blijft het zo!


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Psychic schreef:
    Gelukkig dat het beter met haar gaat, en hopelijk blijft ze het zo volhouden! (:


    None but ourselves can free our minds.

    Psychic schreef:
    Gelukkig dat het beter met haar gaat, en hopelijk blijft ze het zo volhouden! (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Psychic schreef:
    Gelukkig dat het beter met haar gaat, en hopelijk blijft ze het zo volhouden! (:


    (Be)lieve in (you)rself

    Mooi dat het zo goed gaat, hopelijk blijft het ook zo. ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    great dat het goed gaat!:D


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3