• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Juléan Quinten Happle
    Opeens hoor ik Alex gedachte. daar gaat het er lekker aan toe, ik trek me van Ali los en kijk naar Alex die ons grijnzend aankijkt. Bemoei je lekker met je eigenzaken. Geef ons wat privacie snauw ik in zijn hoofd. 'We worden bekeken door Alex.' fluister ik naar Ali zodat alleen zij het hoort


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ btw... hoe gaan die medicijn vrouwen hun kamer in...het zijn drie kamers naast elkaar ?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Selena Claire Sensorene
    Hij kwam wat dichter bij me staan en gromde 'Jou botten breken niet, en ze willen jou niet afschieten. Dus, waag het eens om het door te vertellen ik laat je voelen hoe het voelt om al je botten te breken,' Snauwde hij naar me. Ik deed een stapje naar voren. 'Nee dat klopt. Mijn botten breken niet. Als ik boos wordt laat ik perongeluk mijn gave los. Ik geef iedereen super veel pijn. De eerste dag heb ik Alex en Juléan zo veel pijn gedaan. je hebt geen idee hoe dat voelt. Ik haat pijn dus vooral het aan iemand geven. Bij die gave zit een monster een monster dat ik niet wil worden.' Snauw ik terug naar hem terwijl ik voel dat ik tranen in mijn ogen krijg. 'Ik zie iedereen leiden door mij.' Mompel ik er zacht achterna.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Halloo, ik dacht dat ik door die stapjes al bijna tegen je aan stond XD
    Trouwens, nog een transformatie, of zeggen jullie; dat is nog te vroeg/te snel?]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 1:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    'We worden bekeken door Alex.' fluistert Juléan. Ik draai me hoofd en zie dat Alex ons grijzend aankijkt. Ik kreun geïrriteerd, 'Hij is gewoon een viezerik,' fluister ik en denk weer aan vanochtend toen hij me die 15 minuten durende knuffel gaf.

    Alex Samuels

    Bemoei je lekker met je eigenzaken. Geef ons wat privacie zegt Juléan in me hoofd. Ik grinnik en besluit nog even door te gaan. en zoent ze lekker? voel je al wat bewegen in je broek? ik had het wel geweten als ik jou was hoor.

    [sorry ik kon het niet laten om dat te zeggen (A)]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 1:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Weet je Alex, als je het heel lief vraagt, heb je misschien toch nog een kans dat je in onze kamer mag slapen, wel als je het heel lief vraagt, anders zou ik nu maar je kamer beginnen opruimen" zei ik weer aan zijn oor.

    Midna schreef:
    [Halloo, ik dacht dat ik door die stapjes al bijna tegen je aan stond XD
    Trouwens, nog een transformatie, of zeggen jullie; dat is nog te vroeg/te snel?]

    [het was een stapJE xD ik zou nu niet doen. Pas volgende nacht ;). Nu is het een dagje na je eerste transformatie in het huis dus ik zo de volgende avond dus doen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Teletubies...die tekening hij heef t'm niet gezien toch? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Samuels

    Ik richt mijn aandacht weer even op Cat, 'lieve lieve lieve Cat, mag ik alsjeblieft bij jou op de kamer slapen?' vraag ik met mijn meest slijmerige stem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [het was een stapJE xD ik zou nu niet doen. Pas volgende nacht ;). Nu is het een dagje na je eerste transformatie in het huis dus ik zo de volgende avond dus doen.]


    [Is goed, zoiets dacht ik ook al ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Derek Souza | Weerwolf

    'Ik zie iedereen leiden door mij,' hoorde ik haar nog mompelen. Ik besloot er maar niet op in te gaan en draaide me om. Ik pakte nieuwe drinken uit de keuken en liep naar de deur van de tuin. Ik keek omhoog naar de maan en de sterren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Grinnikend kijk ik naar Alex en Cat. Alex weet jammer genoeg niet dat Juléan en Ali daar later liggen. Ik kuch even. Cat draait zich om. Ik geef haar de tekening. 'Ik heef jou de eer, wil je het zeggen of niet?' Ik grijns even totdat Alex vreemd naar ons staat te kijken


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Samuels

    'Wat zitten jullie te grinniken?' vraag ik geïrriteerd en verbaasd aan Cat en Des


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik geef een knipoog aan Des als ze me de tekening geeft. "Tuurlijk Alex, voor 1 nachtje mag je dat" zeg ik zo onschuldig mogelijk. Daarna trek ik Des in een knuffel. "Hij komt er zelf wel achter" zeg ik in haar oor.

    Juléan Quinten Happle
    en zoent ze lekker? voel je al wat bewegen in je broek? ik had het wel geweten als ik jou was hoor. denkt hij naar me. Ik grom
    Alex je bent gewoon jaloers. Jij kan niet zo een leuk meisje als mij krijgen. denk ik naar hem terug. Mijn stem is bits in zijn hoofd dat hoor ik. Ik kijk weer naar Ali. 'Jep hij is irritant.' Fluister ik terug terwijl ik op mijn voorhoofd tik om te zeggen dat ik hoor wathij denkt.


    I'm finally back, Finally after a Year break