• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza | Weerwolf
    Opeens kwam er een vreselijke pijn door me heen. Veranderen? Dat kan niet? zo begint het nooit? 'Wie denk je wel niet dat je bent?' hoorde ik iemand achter me grommen. Vervolgens kwam er nog een flinke messteek door me heen. Ik boog voor over. 'Waar heb jij het in godsnaam over?!' snauwde ik hard. 'Ik heb je niks misdaan'.


    [Pff D: ik zal nog eens luisteren naar jullie D:]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 0:53 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry, ik ben dus heeeel hard geschrokken xp]

    Cat Lincon

    "Heb ik dan iets gezegd over je pijn doen ? Misschien haal ik wel gewoon heel je kamer overhoop dat je een hele nacht bezig bent met het op te ruimen" zei ik met een wenkbrauwwiebel en een gemeen lachje. Volgens mij dacht Des er hetzelfde over. "Coole gave trouwens Des" zei ik met een gemeent lachje.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik grinnik wanneer Cat zegt dat ik een coole gave heb. 'Hahaha dankje, komt ook goed van pas zie ik?' 'Maar krijgen we dus nu nog pizza ofzo heb eigenlijk best wel trek' zeg ik gan grinnikend. 'By the way, weet jij toevallig waar mijn kamer is of met wie ik een kamer deel?' vraag ik dan aan Cat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Whaha de rest negeert derek en Selena ook zo mooi XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    IHeartMusicc schreef:
    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik grinnik wanneer Cat zegt dat ik een coole gave heb. 'Hahaha dankje, komt ook goed van pas zie ik?' 'Maar krijgen we dus nu nog pizza ofzo heb eigenlijk best wel trek' zeg ik gan grinnikend. 'By the way, weet jij toevallig waar mijn kamer is of met wie ik een kamer deel?' vraag ik dan aan Cat.


    [Ik denk trouwens dat dat word met Sam, zij is tot nu to op dr zelf ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    'ach dan jat ik Ali's bed wel. Kunnen zij en Juléan gezellig samen opruimen,' grinnik ik terwijl ik naar Ali en Juléan kijk die op de grond liggen te lachen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juléan Quinten Happle
    Ik denk na terwijl ik genadeloos doorkietel. Een ideelichtje gaat branden en ik glimlach.
    Een kusje laat ik in haar hoofd horen

    Selena Claire Sensorene
    'Niets misdaan?' Zeg ik. Ik wijs naar mezelf. Ik ben kletsnat door zijn drinken. 'Ik liep perongeluk tegen je aan. Flikker om al je drinken komt op me en je loopt gewoon door.' Gromde inbaar hem terwijl ik stopte met mijn gave. Als hij weg zou lopen dan kreeg hij vuur over zich heen. Mijn gave kon blijkbaar in 3e gesplitst worden. Messteken duizende naalden en vuur op je huid alsof het je verbrand. Een stap en hij kreeg er een over zich heen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Midna, thanks ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    Een kusje, hoor ik in me hoofd. Ik wil hem eerst een kus op zijn mond geven maar bedenk me dan en druk een kusje op zijn neus.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 1:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Hmm, je ligt samen met Sam gok ik, ze is echt een heel lief meisje maar maak geen lichaamscontact met haar zolang ze het niet wilt" zei ik tegen Des. Leuk meisje. "Nou goed, sluipen wij straks wel even naar het jongensgedeelte haal ik je kamer overhoop maar ik zorg ervoor dat je mooi Ali's bed niet kunt stelen, en nee je mag niet Ali's en mijn kamer slapen" zei ik tegen Alex. Waarna ik knipoogde naar Des voor mijn geniale -kuch- plannetje.

    Alex Samuels

    Ik haalde me schouders op, 'alsof jij me tegen kan houden,' grijns ik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza | Weerwolf

    'Ik liep perongeluk tegen je aan. Flikker om al je drinken komt op me en je loopt gewoon door,' gromde ze en de messteken stopte. Ik kwam langzaam overeind en ging voor haar staan. Ik snauwde, 'Jij weet niet waarom ik door liep. Jij weer niet wat er met me is. Jij weet niet waar ik in toe staat ben, dus wees een beetje aardig en laat me gewoon, oké?' dat laatste gedeelte wat minder snauwend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Juléan Quinten Happle
    Ik zie hoe ze naar mijn mond beweegt maar dan opeens naar mijn neus. Ik maak snel mijn nek langer zodat haar lippen toch op de mijne gaan. Ik stop met kietelen en kus haar terug. Ze trekt zich los en kijkt schichtig om zich heen. O ja relaties mochten hier niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik krijg een grijns op mijn gezicht als ik Cats plannetje hoor. 'Evil.' is het enige wat ik kan zeggen. 'Leuk geprobeerd Alex.' ik geef hem een klopje op zijn wang en een knipoog. 'Cat, wil je me laten zien waar Sams kamer is? Dan kan ik mijn koffers daar laten.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Des vroeg of ik haar kamer laat zien. "Ja ik kan je tegen houden Alexje" zei ik plagend. "Kom Des ik laat je jouw kamer zien en daarna lopen we wel gewoon door naar Alex zijn kamer, beginnen met mijn plannetje" zei ik extra luid vervolgd door een evil lachje.