• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Alex Samuels

    'He! Geef mijn pizza terug!' zeg ik tegen Cat. Ik wil de pizza uit haar handen rukken maar daardoor valt die juist op de grond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza | Weerwolf

    Ik had ondertussen mijn cornflakes op en hoorde tekens kabaal beneden. Ik had geen zin in die drama. Ik besloot toch maar om mijn schaaltje en lepel weg te brengen. Nadat ik dat gedaan had ging ik even kijken bij de vrijetijdsruimte en ging ik bij de raam staan om naar buiten te kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Alec onze pizza !" gil ik uit terwijl ik naar de pizza op de grond kijk. "Oh Hi Sam !" zeg ik als ze langs komt lopen. Ik richt me weer op Alex. "Alex, ik weet dat je ongelooflijk sterk bent maar jij hebt net iets goddelijks op de grond gegooid" zeg ik dreigend.

    Alex Samuels

    'Pff mijn schuld?, jij bent degene die mijn pizza heeft gejat.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juléan Quinten Happle.
    'Ik weet een leuke bijnnaam voor je. Roodblosje.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach. Ik trek haar naar me toe en pak onopvallend de chips af. Ik begin er weer uit te eten tot ik Derek binnen zie komen. In lees zijn gedachte snel. Weerwolf dus. Hij tuurt naar buiten. Naar de nachtelijke hemel.
    Wat is er Derek? Vraag ik hem via telepathie


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    'Roodblosje? en dat is al een compliment bedoelt?' vraag ik. Juléan kijkt naar Derek die binnenkomt lopen. Ughh, heb je hem ook weer. Ik gris voordat Juléan het door heeft de zak chips weer van zijn schoot.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 0:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Maar jij Alex bent degene die hem daar heeft laten staan, er stond nergens een naam op en ik zag ook nergens dat ik er van af moest blijven, nu ligt de heerlijkheid op de grond, dus geef me iets om te eten want, ik voel me flauw, heel flauw zelfs" zeg ik waarna ik naar mijn hoofd grijp. Ik draai even met mijn ogen en plof ergens neer. "He Ali, gooi eens een paar M&M's !"

    Sam Tipton

    Negeren dat doet Juléan. "Hallo, ik ben Sam," zeg ik opnieuw met een vriendelijke glimlach.

    [ik wist niet dat Derek ergens aan dacht ;D Cuwl]

    Derek Souza | Weerwolf

    Ik keek naar buiten. Wat is er Derek? Ging er door me hoofd. Wat was dat? Was ik dat. Zal het me wel verbeeld hebben. Ik schudde me hoofd en liep naar de keuken om wat drinken te pakken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Selena Claire Sensorene
    Ik open mijn ogen en kijk wazig voor me uit. Ik herrinner me alles weer en loop als een zombie zondergezien te worden naar de achterdeur. Ik open hem en het alarm ging af. Ik schopte tegen het kastje aan zodat het alarm stopte en ging buiten tegen de muur van het huis zitten. De koude lucht omarmde me en de lucht blies door mijn haren. Het was een heldere hemel vanacht. Ik keek naar de sterren die spiegelde in mijn ogen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teletubie schreef:
    Sam Tipton

    Negeren dat doet Juléan. "Hallo, ik ben Sam," zeg ik opnieuw met een vriendelijke glimlach.


    [Juléan praat met Ali *wenkbrauwwiebel*]

    Ali Jones

    'Mag ik wat m&ms?' vraagt Cat. Ik knik en gooi de zak naar haar toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Tegen wie heef Sam het O-O?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Juléan. Quinten Happle
    Ik hoor Alison wat denken maar wordt uit mijn concentratie geschopt door Sam. 'He ik ben Juléan.' Antwoord ik beleeft terwijl ik weer even naar Ali kijk. 'Een compliment Ali.' Zeg ik met een speelse grijns terwijl ik de zak met chips weer afpak. 'Wil je ook wat voor het op is door deze gulzerd.' Vraag ik grijnzend aan Sam.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Ik heb echt een deel gemist, ik begrijp dus dat het ochtend is?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vervolg Juléan
    ik hoor het alarm afgaan. Watgebeurde er. Iemand deed iets wat verboden was. Ik zuchte geërgerd maar ik lag te lekker met Alison.


    I'm finally back, Finally after a Year break