• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon | Visioenen

    "Okay, misschien hebben jullie wel gelijk, dan help ik mezelf, maargoed, ik heb nog altijd niets gegeten, dus ik ga nog maar eens naar de keuken" zei ik licht geamuseerd.

    Ik moet even offline binnen twee minuten ben ik er weer.....


    If there's no risk, there's no reward.

    Ali Jones

    "Okay, misschien hebben jullie wel gelijk, dan help ik mezelf, maargoed, ik heb nog altijd niets gegeten, dus ik ga nog maar eens naar de keuken" zegt Cat lichte geamuseerd. 'Ehm okee, zie je zo wel weer,' zeg ik en ik laat me op mijn bed vallen terwijl Will nog steeds op Cat's bed zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    In een fractie van een seconde sprong ik overeind, en vloog ik achter haar aan de keuken uit. Al snel haalde ik haar in, en trok ik haar bij haar haren terug de keuken in. 'Jij zult hier de levende hel op aarde meemaken als je me ooit nog zoiets flikt,' zei ik bedreigend. 'Ik kan alles met jou doen wat ik zelf wil, zodra er ook maar één geest in de buurt is. En die komen wanneer ik dat wil, begrepen?' Ik duwde haar van me af, en liep toen zelf de keuken uit, waar ze ontdaan achterbleef.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon | Visioenen

    Ik lach nog even naar Ali en loop dan naar de keuken. Een beetje doods hier. Ik nam wat uit het kastje en begon zachtjes te zingen. Ik liep de keuken weer uit en zag een meisje staan dat bang keek. "Uhm gaat het wel ?" vroeg ik voorzichtig.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:33 ]

    Juléan Quinten Happle
    Ik zie hoe Mila naar buiten loopt. Uit de keuken. Wat ze net deed was best wel Awesome. Ze leek wel een kat. Ik liep naar haar toe. 'Wat je net deed was best wel Gaaf.' Zei ik complimenterend. Mila zag er breekbaar uit, maar tegelijkertijd zo sterk. Ze werd weer de keuken ingesleept en Alice dreigde tegen haar. Ik gromde en keek wanhopend naar S Elena die ik kende van School. Ik hielp Mila overeind.

    [Waar kan Selena naartoe ze zit aan tafel in de keuken. Van mij mag iemand zijn woede op haar reageren. Ik hou van drama <3]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:36 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Guys, jullie weten dat Mila daar ondertussen op de grond ligt in plaats van Alice. :"D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    Ik loop naar de keuken waar een meisje aan tafel zit. "Hi, ik ben Sam" zeg ik zonder mijn hand uit te steken.

    Selena Claire Sensorene
    Ik zag hoe Alice Mila aanviel enzovoort. Juléan die blijkbaar wel om Mila gaf en ik kende van school keek me aan. Woede in zijn ogen ik begreep het en liep achter Alice aan. 'Hou nou is op met Ruzie maken. Je bent niet beter dan haar. Jullie zijn gelijk. Probeer jou niet beter te zijn.' Grom ik boos tegen haar als ik haar uit woede tegen de muur aandruk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mila McBrown | Paranoia
    Mijn woede werd alleen groter, ik rende weg en vond de stoppenkast.
    Ik lachte en zette alle stroom uit.
    3 tellen later hoorde ik gegil, het was helemaal donker.
    Ik zag alles beter halleluja.
    Ik sprong op Alice af en vloerde haar, onder Selena door die haar tegen de muur had gedrukt, ik ontweek Selena met een mooie sierlijke boog. toen rende ik naar de hoofd hal toe en ging in kleermakerszit zitten, genietend van het donker. En wachtend tot iemand de lichten weer aan zou zetten.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:37 ]

    [Wat heb ik gemist? heb nog niet echt de behoefde om 6 pagina's te lezen ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    'HE JULÉAN!' schreeuw ik als ik Juléan zie, 'wat heb jij de hele middag uitgespookt? ik heb je nauwelijks gezien' dan gaat het licht ineens uit.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juléan Quinten Happle
    Ik wordt geroepen door Alex als de lichten opeens aangaan. Ik zie niets meer maar zoek naar de stoppenkast. Dat moest Mila zijn. Ik was geweldig in Techniek maar maakte het niet. Dit moest wel ff lekker zijn voor haar. 'Ach ik heb geslapen en met andere mensen gepraat.' Antwoord ik Alex dan maar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cat Lincon | Visioenen

    Bang keek ik om me heen toen de lichten uitwaren. "Shit, shit ,shit" mompelde ik tegen mezelf. Ik wist niet waar de stoppenkasten zaten en ik wist niet waar ik ook nog maar iets van licht was. Ja Morte had lucifers bij maar ik heb haar nog niet gezien vandaag. "Hum, kan iemand misschien iets van licht aansteken, ik, ik wil niet weer een visioen krijgen waarin iemand wordt vermoord" riep ik lichtjes in paniek.

    [Ik zou graag mee willen doen & heb ook personage's, maar hoe kan ik beginnen. Wie wil me even in het verhaal helpen, alsjeblieft?]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:40 ]