• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Will Sylver
    Plots werd alles donker, de stroom viel uit. Ik wist wie dit gedaan had, Mila. Ik werd onzichtbaar en sloop de kamer uit. Ik liep naar beneden naar de keuken. Ik kon de donkere gestalte van Mila op de grond zien zitten.
    'Mila.' fluisterde ik.


    If there's no risk, there's no reward.

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik hoor Will, ookal is hij ontzichtbaar van meters ver af al aankomen.
    'Hey Will, mooi he? Weet je ik heb nog nooit zoiets lelijks gezien als de zon,' zeg ik.
    Ik doe mijn ogen dicht en ben blij dat alles op scherp staat.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:42 ]

    Ali Jones

    Ik schrik op als de lichten ineens uitgaan. 'Ik ga kijken wat er aan de hand is,' zeg ik tegen Will en loop naar beneden. Als beneden ben en wil kijken wat er aan dat hand is knal ik tegen Juléan op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eeyy D: vertel iemand ff wat ik gemist heb !! D: -2de keer;$-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Eeyy D: vertel iemand ff wat ik gemist heb !! D: -2de keer;$-]


    [ volgens is het enige wat je hebt gemist is dat de lichten uit zijn gegaan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Midna, niet veel volgens mij. Maar je wilt vast niet even praten met mijn character, die nu met iedereen behalve Derek ruzie heeft. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Midna Uhm, ik weet niet zo veel, alleen Mila&Alice hebben nu ruzie, alle lichten zijn uit door Mila, Cat had een visioen]

    Juléan Quinten Happle
    Ik wil terug lopen naar de keuken als opeens iemand tegen me opbotst. Ik val om en krijg een ander lichaam precies op me. Ik kreun even door het plotselinge gewicht op me en kijk dan naar het gezicht van het persoon. 'Alison kan je even van me afgaan je zit op een gevoelig plekje.' Vraag ik haar. Ze staat op net als mij. 'Gaat het?' Vraag ik meteen voor de zekerheid.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (cat kreeg visioen over will die dood ging. mila maakt ruzie met alice. Ze zet de stroom uit en vloert Alice. Nu is er chaos omdat alles donker is)


    If there's no risk, there's no reward.

    [@Disclamer Selena is boos op je en heeft je tegen de muur aangeduwd en verlaagt om een verklaring ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cat Lincon | Visioenen

    Ik liep naar de hal en zette mijn keel open. "ALSJEBLIEFT IEMAND DOE DAT FUCKING LICHT AAN OF IK KRIJG JOU NOG IN MIJN VISIOEN ALS JE VERMOORD WORDT !" brulde ik door het huis. Afwachtend bleef ik staan.

    Will Sylver
    'Mila, waarom doe je dit?' vraag ik en ik ga zitten.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:47 ]


    If there's no risk, there's no reward.

    Disclaimer schreef:
    @Midna, niet veel volgens mij. Maar je wilt vast niet even praten met mijn character, die nu met iedereen behalve Derek ruzie heeft. :'3


    [Oww, mijne begint ook met iedereen ruzie te krijg (: tja dat krijg je ;d]

    Derek Souza | Weerwolf

    De lampen gingen uit. Lang leve mijn nacht zicht, dacht ik bij me eigen. Ik liep me kamer uit en liep op het geluid af van de rest.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    'Alison kan je even van me afgaan je zit op een gevoelig plekje.' vraagt Juléan. Ik ben blij dat het donker is want ik voel me weer rood worden. Ik sta op. 'Gaat het? vraagt hij, 'ja hoor,' antwoord ik, 'ehmm hoe gaat het met je gevoelige plekje.' Ik kon mezelf wel slaan toen die worden me lippen ontglipten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila McBrown | Paranoia
    'Omdat ik het mooi vind,' zeg ik.
    'Derek komt naar beneden.'
    Ik kijk naar Will.
    'In het licht ben ik bijna blind,' zeg ik.