• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon | Visioenen

    Wacht, Derek was een weerwolf ha ? "DEREK ALSJEBLIEFT DOE HET LICHT WEER AAN !" brulde ik een 2e keer door het huis.

    [Is het licht gewoon uitgegaan of zijn de stoppen door geslagen? en hoe weet Cat dat hij een weerwolf is?]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:50 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Nog steeds stond ik tegen de muur gedrukt. 'Je krijgt je verdomde reclame als je me nú los laat, voordat ik je kop eraf ruk,' siste ik tegen haar, waarna ik haar van me afduwde. 'Goed, die verklaring, dan moet je bij haar wezen. Zonder reden deed ze het licht uit, en viel ze me aan. Ik werd boos, en dan raad je het wel.' Ik schonk haar een zoetig glimlachje voordat ik me een weg begon te zoeken, deze kamer uit. Dit ging helaas niet zonder even tegen Derek aan te knallen, maar zo kon ik hem wel waarschuwen dat dit niet het bepaald soort dingen waren waar hij zich mee wilde bemoeien. Dat deed ik dan ook: 'Derek, geloof me, hier wil je niet bij betrokken raken, want voordat je het weet wordt je zonder reden getackeld, of tegen de muur geperst.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Juléan Quinten Happle
    Nu mijn ogen, eindelijk, een beetje wennen aan het donker vraagt ze wat aan me. 'Hoe gaat het met je gevoelig plekje.' Ik verlik me en hoest even. 'Ja gaat wel goed.' Zeg ik onwennig 'Zal ik het licht maar aan doen. Stond vorig jaar een 10 voor techniek en had een 9 met een stoppenkast repareren.' Stel ik voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Will Sylver
    Ik wil Mila net antwoorden als iemand me van achter bij mijn keel grijpt.
    Hij stopt iets in mijn mond en sleept me weg. Ik kan niet terug zichtbaar worden, ik kan geen geluid maken. Oh, nee. De persoon sleept me naar de kelder. Ik kan alleen maar hopen dat iemand doorheeft dat ik nu word weggesleur. Ik vrees dat Cat's visioen uitkomt.


    If there's no risk, there's no reward.

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    Ik baalde ongelofelijk. Door mijn ouders was ik op de verkeerde datum naar het huis gebracht, maar gelukkig stond ik nu wel op de stoep. Mijn vinger drukte op de deurbel en er werd direct open gedaan. Er stond een vrouw voor me en ze vertelde dat de stroom uitwas. Met een zaklamp leidde ze me naar mijn kamer en vertelde dat ik hier nog alleen sliep. Het was donker in de kamer en ik zag helemaal niks. Ik voelde in mijn jaszak en vond mijn telefoon, vlug zette ik het lampje aan en liet me op mijn bed vallen. Om me heen hoorde is geschreeuw.

    Selena Claire Sensorene
    Ik grom als ze me op de grond duwt. Ik ren achter haar aan en bots ook tegen derek aan die ik wegduw. Ik had onwijze woede in me. Ik liet mezelf even gaan en deed met enorme kracht mijn gave op Alice. Ik hoorde haar hard krijsen en ik hoorde een bonk dat ze op de grond viel. Niemand komt aan mij of mijn vrienden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Derek Souza | Weerwolf

    Iemand botste tegen me op en waarschuwde dat ik daar niet heen moest gaan. 'Dat beslis ik anders zelf wel,' snauwde ik. 'Ik kan wel voor mezelf zorgen, heb ik jou niet bij nodig'.


    [Dudes, ik volg het amper]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:55 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon | Visioenen

    Ik kreeg een akelig gevoel in mijn buik. Het beeld van een dode Will schoot voor mijn ogen . "WILL ! RED WILL ! DE KELDER, DE KELDER !" riep ik helemaal in paniek uit. "IEMAND ALSJEBLIEFT REDT WILL HIJ GAAT NOG DOOD ! MIJN VISIOEN, WILL !" riep ik helemaal in paniek uit. Ik zocht een weg naar de hoofdhal en probeerde te zien. "Mila zoek Will" zei ik buiten adem en in paniek.

    Ali Jones

    'Ja is goed,' zeg ik tegen Juléan. Waarom moest ik nou ik weer zo iets doms zeggen, denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Midna : als het licht weer aan is zal het rustig worden, teminste als er iemand luistert en Will niet vermoord wordt ..]

    Mila McBrown | Paranoia
    'Mila zoek Will,' zei Cat.
    Ik knik.
    Ik hoor dat Will weggesleept wordt.
    'Hé!' roep ik.
    En ik stuif erachteraan de keldertrap af.
    Ik zie vage bewegingen, Will en nog iemand, wie was dat?
    Ik spurtte naar hen toe.
    En trapte de kidnapper naar zijn maag.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:57 ]

    Will Sylver
    Ik lig nu vastgebonden in de kelder iemand slaat met iets hards tegen mijn achterhoofd, daarna word alles zwart. (hij is niet dood,)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:58 ]


    If there's no risk, there's no reward.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Hè gast, ik zeg het alleen maar. Trouwens, kun jij vanuit hier de weg vinden naar de trap die naar de meisjesafdeling leidt? Ik zie helemaal niets in het donker.' Dat was waar. Ik was altijd bang geweest in het donker, dus had ik altijd mijn ogen dicht gehouden in bed, en was ik verder nooit in het donker geweest. Daardoor heb ik nooit goed kunnen ervaren hoe ik goed moest kunnen zien in het donker, en daar had ik nu last van.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Juléan Quinten Happle
    Ik hoorde Cat wat zeggen en keek verschrikt rond. Ik rende naar de stoppenkast en verwisselde draaitjes en draaide wat. Binnen een paar seconde ging het licht aan. 'Snel naar e Kelder.' Roep ik zo hard als ik kon tot ik het gegil van Alice hoorde. Het scheelde me niet echt en rende naar de kelder.


    I'm finally back, Finally after a Year break