• madeupyou schreef op 1 jan 2012 - 19:46:

    RE: Weerwolven van Wakkerdam

    Oké =). Je mag beginnen ^^




    Welkom bij Weerwolven van Wakkerdam!
    Dit zijn de rollen die uitgedeeld worden.



    DE ROLLEN

    Burgemeester(Gubleraholic)
    Voor overdag kan er door "verkiezingen" een burgemeester aangeduid worden. Hij zal het gesprek leiden. De burgemeester krijgt een extra stem, en als de stemmen op wie dood moet 50-50 zijn, dan geeft de burgemeester nog een stem tussen de twee die de meeste stemmen heeft.

    Weerwolven (5)
    De weerwolven mogen 's nachts wakker worden, en iemand aanwijzen die 's morgens dood zal zijn. Zij doen dit natuurlijk in volledige stilte zodat niemand hen kan identificeren. ( Alleen bij de hoofdstukken 'Nacht')


    Burgers(7)
    Zij mogen 's nachts niets doen. Overdag lijkt iedereen een burger te zijn. Overdag helpen zij met het stemmen op een weerwolf. Stemmen de burgers verkeerd, dan sterft een onschuldige. ( Alleen bij de hoofdstuk 'Dag')

    De ziener(1)
    De ziener mag de kaart van één persoon bekijken. Met die kennis kan hij dan overdag mensen beschuldigen of juist niet. Dit kan de ziener maar twee keer doen.

    Heks(2)
    De heksen heeft drie drankjes: een Levenselixer, een dodelijk vergif en een Vervormer. Zij kan elke nacht kiezen om één drankje te gebruiken of niets doen. Met het levenselixer kan ze iemand die gedood is door de weerwolven terug tot leven brengen. Met het dodelijk vergif kan ze bovenop de dode van de weerwolven nog een slachtoffer maken. De heks kan de drankjes ook op zichzelf gebruiken, maar beide drankjes kunnen slechts één maal gebruikt worden. Met de Vervormer kan een burger in een weerwolf veranderd worden. Of juist een weerwolf in een burger veranderd. De heksen mogen ook samen werken.

    Jager (1)
    Als de jager sterft, reikt hij uit naar zijn jachtgeweer en kan in een laatste wanhoopsdaad nog een schot aflossen en iemand naar keuze mee vermoorden. Dit kan 's morgens zijn als hij ontdekt dat hij sterft, maar ook wanneer de burgers besluiten hem te verbranden.

    Cupido (1)
    Cupido schiet zijn beroemde liefdespijlen in twee mensen gedurende de eerste nacht (na de eerste nacht wordt hij burger). Deze twee mensen zullen elkaar kennen en hebben een alternatief doel in het spel, namelijk samen het spel overleven (ook als een van de twee geliefden weerwolf is). Zij moeten elkaar dus zoveel mogelijk verdedigen. Indien de ene geliefde sterft dan sterft de ander van liefdesverdriet.

    Beschermengel (1)
    De beschermengel kan elke nacht iemand beschermen. Het maakt niet uit wie het is.

    Converterwolf (1)
    De Converterwolf mag eenmalig in de tweede nacht een burger tot een weerwolf maken na dit kan hij zelf kiezen of een burger of een weerwolf wilt zijn.

    Slet (1)
    De slet is elke nacht bij een ander persoon dus ze is niet thuis wanneer de weerwolven langskomen. Mocht de weerwolven bij iemand zijn en zij is erbij, overlijdt ze ook.





    Totaal maar 10/20 deelnemers.
    Deelnemers:
    -Mags
    -Snor
    -ColouredWind
    -USB
    -MissSharp
    -BoogieBoys
    -Flemish
    -Chemist
    -Salem
    -Maelig
    -Maitresse
    -disclaimer
    -[q]imlove

    - SuperSav
    - Spotgaai
    - DuskShine
    - Geniusferb
    - Tempesta
    - Ridder
    - Caesar
    - ZaynStyles
    - AnnieCresta



    EDITS:
    2-1-2012: INSCHRIJVING GESLOTEN! Er zijn wel twee bij gekomen, maar er kan altijd wel meerdere burgers zijn.





    De link naar de story.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:04 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik vind wel dat jullie te goed schrijven voor een simpele burger. Dan beide tóch maar een weerwolf? :9~


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Ik vind wel dat jullie te goed schrijven voor een simpele burger. Dan beide tóch maar een weerwolf? :9~

    Dank je voor het compliment en het wantrouwen D:
    VOOR DE ZOVEELSTE KEER: IK BEN GEEN WEERWOLF.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar is een weerwolf :Y) Ik voel het =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Caesar schreef:
    (...)
    Dank je voor het compliment en het wantrouwen D:
    VOOR DE ZOVEELSTE KEER: IK BEN GEEN WEERWOLF.
    OKE MATE


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Spotgaai schreef:
    Caesar is een weerwolf :Y) Ik voel het =)

    D: Nooo, ik ben enkel redacteur van De Wakkerdam Courant. Tijd voor een nieuw stukje.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hoe herken ik een weerwolf?
    Door uw verslaggeefster A. Noniem.
    Aangezien er nogal wat valse beschuldigingen de ronde doen, heeft De Wakkerdam Courant speciaal voor u uitgezocht wat weerwolven kenmerken zijn.
    - Ze ontwijken de vraag: bent u een weerwolf?
    - Stille wateren hebben diepe gronden; meestal zijn degenen van wie u het niet verwacht een weerwolf.
    - Ze hebben een doorlopende wenkbrauw.
    - Hun middelvinger en wijsvinger zijn even lang.
    - Ze hebben vaak jeuk op de avond dat het volle maan is.

    Wij hopen dat u hierdoor niet nog meer ontschuldige burgers op de brandstapel zal gooien.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    Hoe herken ik een weerwolf?
    Door uw verslaggeefster A. Noniem.
    Aangezien er nogal wat valse beschuldigingen de ronde doen, heeft De Wakkerdam Courant speciaal voor u uitgezocht wat weerwolven kenmerken zijn.
    - Ze ontwijken de vraag: bent u een weerwolf?
    - Stille wateren hebben diepe gronden; meestal zijn degenen van wie u het niet verwacht een weerwolf.
    - Ze hebben een doorlopende wenkbrauw.
    - Hun middelvinger en wijsvinger zijn even lang.
    - Ze hebben vaak jeuk op de avond dat het volle maan is.

    Wij hopen dat u hierdoor niet nog meer ontschuldige burgers op de brandstapel zal gooien.



    Hoe weet jij dat als je geen weerwolf bent?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AnnieCresta schreef:
    (...)


    Hoe weet jij dat als je geen weerwolf bent?

    Mevrouw A. Noniem heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar de kenmerken van vorige weerwolven. Mevrouw Noniem heeft ook veel boeken gelezen over weerwolven.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    (...)
    Mevrouw A. Noniem heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar de kenmerken van vorige weerwolven. Mevrouw Noniem heeft ook veel boeken gelezen over weerwolven.



    Dat kan net zo goed bullpoepie zijn.
    En geeft het toe, Lis, jij bent A. Noniem.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AnnieCresta schreef:
    (...)


    Dat kan net zo goed bullpoepie zijn.
    En geeft het toe, Lis, jij bent A. Noniem.

    Bullpoepie? Dat doet me denken aan een discussie met mijn vriendin vanochtend.
    Daniëlle: Lis, als er Bullshitkunde zou bestaan zou je degene zijn die daar de hoogste cijfers voor zou halen.
    Ik: Dus jij vindt dat ik een stierenpoepdeskundige moet worden?
    Daniëlle: O_O
    Wij: *liggen dubbel van het lachen*

    En trouwens, A. Noniem is gewoon een pseudoniem voor mij. Ik ben A. Noniem, ja. Maar ik heb gewoon uitgebreid onderzoek gedaan ^_^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    (...)
    Bullpoepie? Dat doet me denken aan een discussie met mijn vriendin vanochtend.
    Daniëlle: Lis, als er Bullshitkunde zou bestaan zou je degene zijn die daar de hoogste cijfers voor zou halen.
    Ik: Dus jij vindt dat ik een stierenpoepdeskundige moet worden?
    Daniëlle: O_O
    Wij: *liggen dubbel van het lachen*

    En trouwens, A. Noniem is gewoon een pseudoniem voor mij. Ik ben A. Noniem, ja. Maar ik heb gewoon uitgebreid onderzoek gedaan ^_^




    Ik probeer niet meer te vloeken. Hahahahaha hilarisch.

    Ondode-krant newsflash:
    We praten vandaag met dode ondode beschermengel AnnieCresta, live vanuit Wakkerdam waar haar geest voornamelijk te zien is bij fastfood-restaurants.
    Nieuwsverslaggeefster: "Dus mevrouw Cresta als ik het goed begrijp bent u een dode ondode?"
    AnnieCresta: "Noem me maar Jules *giechelt*. Het is voor de burgers, op de weerwolven na natuurlijk heel ergjammer dat een beschermengel dood ondood is. Maarja ik ben een dode ondode."
    Nieuwsverslaggeefster: Dat was het intervieuw. Nu weer terug naar de studio. Bedankt mevrouw Cresta."
    AnnieCresta: "Ach noem me toch Jules. Dat is mijn roepnaam."

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:56 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Filmreview: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2.
    Door uw vaste filmrecensent B. ter Afzonderweerwolven.
    Het laatste deel alweer; wat gaat de tijd toch snel. We hebben allemaal meegeleefd met Harry en zijn vrienden. Wat een geweldige films en boeken. Maar deze films spant de kroon. Wát veel actie en wát een geweldige finale op het einde. Grandioos.
    Maar het absolute hoogtepunt is als we zien dat Remus Lupos dood is gegaan. De mensheid is -ook in de tovenaarswereld- veel beter af zonder weerwolven. Ik geef deze film dan ook een 5,5, veel hoger dan ik normaal voor films geef.


    *leest stukje*
    WHUT! Een 5,5 voor Harry Potter? *vermoordt B. ter Afzonderweerwolven*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Die filmreview is echt bullpoepie.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Weet ik, die B. ter Afzonderweerwolven is echt stierenpoepie.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ze/hij is gewoon zelf een stier en die filmreview is een van zijn/haar uitwerpselen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.