• madeupyou schreef op 1 jan 2012 - 19:46:

    RE: Weerwolven van Wakkerdam

    Oké =). Je mag beginnen ^^




    Welkom bij Weerwolven van Wakkerdam!
    Dit zijn de rollen die uitgedeeld worden.



    DE ROLLEN

    Burgemeester(Gubleraholic)
    Voor overdag kan er door "verkiezingen" een burgemeester aangeduid worden. Hij zal het gesprek leiden. De burgemeester krijgt een extra stem, en als de stemmen op wie dood moet 50-50 zijn, dan geeft de burgemeester nog een stem tussen de twee die de meeste stemmen heeft.

    Weerwolven (5)
    De weerwolven mogen 's nachts wakker worden, en iemand aanwijzen die 's morgens dood zal zijn. Zij doen dit natuurlijk in volledige stilte zodat niemand hen kan identificeren. ( Alleen bij de hoofdstukken 'Nacht')


    Burgers(7)
    Zij mogen 's nachts niets doen. Overdag lijkt iedereen een burger te zijn. Overdag helpen zij met het stemmen op een weerwolf. Stemmen de burgers verkeerd, dan sterft een onschuldige. ( Alleen bij de hoofdstuk 'Dag')

    De ziener(1)
    De ziener mag de kaart van één persoon bekijken. Met die kennis kan hij dan overdag mensen beschuldigen of juist niet. Dit kan de ziener maar twee keer doen.

    Heks(2)
    De heksen heeft drie drankjes: een Levenselixer, een dodelijk vergif en een Vervormer. Zij kan elke nacht kiezen om één drankje te gebruiken of niets doen. Met het levenselixer kan ze iemand die gedood is door de weerwolven terug tot leven brengen. Met het dodelijk vergif kan ze bovenop de dode van de weerwolven nog een slachtoffer maken. De heks kan de drankjes ook op zichzelf gebruiken, maar beide drankjes kunnen slechts één maal gebruikt worden. Met de Vervormer kan een burger in een weerwolf veranderd worden. Of juist een weerwolf in een burger veranderd. De heksen mogen ook samen werken.

    Jager (1)
    Als de jager sterft, reikt hij uit naar zijn jachtgeweer en kan in een laatste wanhoopsdaad nog een schot aflossen en iemand naar keuze mee vermoorden. Dit kan 's morgens zijn als hij ontdekt dat hij sterft, maar ook wanneer de burgers besluiten hem te verbranden.

    Cupido (1)
    Cupido schiet zijn beroemde liefdespijlen in twee mensen gedurende de eerste nacht (na de eerste nacht wordt hij burger). Deze twee mensen zullen elkaar kennen en hebben een alternatief doel in het spel, namelijk samen het spel overleven (ook als een van de twee geliefden weerwolf is). Zij moeten elkaar dus zoveel mogelijk verdedigen. Indien de ene geliefde sterft dan sterft de ander van liefdesverdriet.

    Beschermengel (1)
    De beschermengel kan elke nacht iemand beschermen. Het maakt niet uit wie het is.

    Converterwolf (1)
    De Converterwolf mag eenmalig in de tweede nacht een burger tot een weerwolf maken na dit kan hij zelf kiezen of een burger of een weerwolf wilt zijn.

    Slet (1)
    De slet is elke nacht bij een ander persoon dus ze is niet thuis wanneer de weerwolven langskomen. Mocht de weerwolven bij iemand zijn en zij is erbij, overlijdt ze ook.





    Totaal maar 10/20 deelnemers.
    Deelnemers:
    -Mags
    -Snor
    -ColouredWind
    -USB
    -MissSharp
    -BoogieBoys
    -Flemish
    -Chemist
    -Salem
    -Maelig
    -Maitresse
    -disclaimer
    -[q]imlove

    - SuperSav
    - Spotgaai
    - DuskShine
    - Geniusferb
    - Tempesta
    - Ridder
    - Caesar
    - ZaynStyles
    - AnnieCresta



    EDITS:
    2-1-2012: INSCHRIJVING GESLOTEN! Er zijn wel twee bij gekomen, maar er kan altijd wel meerdere burgers zijn.





    De link naar de story.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:04 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Biologist schreef:
    (...)

    Welke techniek heeft mijn vorige persoonlijkheid er dan uit gegooid?


    Mijn techniek is geheim. Als ik het vertel krijg ik dadelijk al die wolven achter me aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    Mijn techniek is geheim. Als ik het vertel krijg ik dadelijk al die wolven achter me aan.


    O ja, natuurlijk. (nerd).
    Just curious. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Ik weet het niet hoor, ze spelen het wel echt goed en tactisch moet ik zeggen. :'D


    Alles behalve tactisch, eigenlijk.
    Tempesta is namenlijk bijna dood, en als ze een koppel zijn, is Caesar automatisch mee dood. Dus dan zou het wel een grote faal zijn. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    LordSarita schreef:
    (...)

    Mijn techniek is geheim. Als ik het vertel krijg ik dadelijk al die wolven achter me aan.


    Maar ze weten nu al dat je een techniek hebt... zouden ze dan al sowieso niet achter je aankomen? ö


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jelena en Lisanne een stel
    Door uw dode verslaggeefster.
    De Hemel heeft geen tijd.

    Het zijn beide geen weerwolven
    Het lijkt er op dat de beschuldigingen over een weer meer zijn dan alleen een afleiding voor de rest. Mijn mening -die ik overigens niet heb- herzie ik; het zijn beide geen weerwolven. Het zal u nu wel verbazen, maar we moeten meer in de richting van een romance gaan denken. De manier waarop ze elkaar beschuldigen lijkt steeds meer op elkaar, wat erop duidt dat ze dit afspreken.
    Ook is er een zeker connectie gevonden. Buiten dit topic hebben ze toch hun manier van communiceren. Jelena is ontzettend bevriend met iemand die een verhaal schrijft waar Lisanne een abonnement op heeft. Het is dus zo goed als officieel mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DE RODDELS VAN WAKKERDAM!

    Nieuwe rubriek!

    Door uw verslaggeefster F. Teling.
    Jelena en Lisanne: een stelletje?
    Aangezien Jelena en Lisanne elkaar bestoken met beschuldigingen, lijkt het logisch dat ze geen koppel zijn. MAAR IS DAT WEL ZO? Misschien is het misleiderij, en proberen ze de weerwolven op het verkeerde been te zetten. EN MISSCHIEN ZIJN ZE WEL WEERWOLVEN! Ze worden namelijk vaak bij volle maan samen gesignaleerd. OM ELKAAR IN DE GATEN TE HOUDEN OF OM MENSEN TE VERMOORDEN?
    U leest het in de volgende editie.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    DE RODDELS VAN WAKKERDAM!
    (...)
    Door uw verslaggeefster F. Teling.
    Jelena en Lisanne: een stelletje?
    Aangezien Jelena en Lisanne elkaar bestoken met beschuldigingen, lijkt het logisch dat ze geen koppel zijn. MAAR IS DAT WEL ZO? Misschien is het misleiderij, en proberen ze de weerwolven op het verkeerde been te zetten. EN MISSCHIEN ZIJN ZE WEL WEERWOLVEN! Ze worden namelijk vaak bij volle maan samen gesignaleerd. OM ELKAAR IN DE GATEN TE HOUDEN OF OM MENSEN TE VERMOORDEN?
    U leest het in de volgende editie.


    Dus... Nu maak je jezelf nog een beetje verdacht ook? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Resurrection schreef:
    (...)

    Dus... Nu maak je jezelf nog een beetje verdacht ook? :'D

    Nee, die verslaggeefster maakt ons verdacht. Stom wicht dat ze is.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    (...)
    Nee, die verslaggeefster maakt ons verdacht. Stom wicht dat ze is.


    Ik toch niet? Maar Jelena?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:13 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Ik toch niet? Maar Jelena?

    Nee, F. Teling.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    'Jelena is ontzettend bevriend met iemand die een verhaal schrijft waar Lisanne een abonnement op heeft.' Ja, dan moét het wel zo zijn... Maar mag ik weten met wie ik dan zo ontzettend bevriend ben? 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    'Jelena is ontzettend bevriend met iemand die een verhaal schrijft waar Lisanne een abonnement op heeft.' Ja, dan moét het wel zo zijn... Maar mag ik weten met wie ik dan zo ontzettend bevriend ben? 8D

    Met mij natuurlijk, lieve Jelena:Y).
    *kuch* sarcasme *kuch*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Resurrection schreef:
    (...)

    Maar ze weten nu al dat je een techniek hebt... zouden ze dan al sowieso niet achter je aankomen? ö


    Nee, want ik heb nooit gezegd wat voor techniek ik heb. Misschien werkt het wel niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Caesar schreef:
    (...)
    Met mij natuurlijk, lieve Jelena:Y).
    *kuch* sarcasme *kuch*

    Je hebt een abonement op je eigen verhaal? - snapt er niets meer van -


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    'Jelena is ontzettend bevriend met iemand die een verhaal schrijft waar Lisanne een abonnement op heeft.' Ja, dan moét het wel zo zijn... Maar mag ik weten met wie ik dan zo ontzettend bevriend ben? 8D


    Aan jou de eer om dat uit te zoeken, het is mij ook gelukt. :'D
    *feels kinda proud?*

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt