• ik zoek nog wat chatmensjes

    even wat info over mezelf:

    Ik ben Marije, ik ben 17. Zit op het vmbo klas 4. Ik hou van Hp en Twiligth en 1D. Ik hou ook wel van verhalen schrijven(alleen schrijf ik ze niet, maar verzin ze in m'n hoofd) en alhelemaal van lezen. Ik ben verslaafd aan computeren. Mijn muziek smaak is heel verschillend van liedjes uit de jaren 70/80/90 tot nu. Ik luister vaak muziek op youtube. En in het weekend slaap ik altijd uit.

    vertel zelf ook even wat over jezelf. als ik een paar mensen heb, stuur ik wel een mailtje met mijn email/msn adress.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 17:26 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Szerelem schreef:
    ik zoek nog wat chatmensjes

    even wat info over mezelf:

    Ik ben Marije, 16 bijna 17. Zit op het vmbo klas 4. Ik hou van Hp en Twiligth. Ik hou ook wel van verhalen schrijven(alleen schrijf ik ze niet, maar verzin ze in m'n hoofd) en alhelemaal van lezen. Ik ben verslaafd aan computeren. Mijn muziek smaak is heel verschillend van liedjes uit de jaren 70/80/90 tot nu. Ik luister vaak muziek op youtube. En in het weekend slaap ik altijd uit.

    vertel zelf ook even wat over jezelf. als ik een paar mensen heb, stuur ik wel een mailtje met mijn email/msn adress.


    The name is Thom :)
    ben 15 jaar, bijna 16. Zit ook in examenjaar 4 van vmbo-t. mijn interesses komen behoorlijk met je overeen moet ik zeggen :) ik luister ook enorm veel liedjes vanaf de 70s tot hedendaagse muziek, zolang het maar een beetje in mn genre past.. computeren is mijn ding too. Dus ik ben wel in voor een chat (Y)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Buiten jouw interesses voor HP, Twilight en lezen ben ik zowat hetzelfde. Ben zelf wel 19 en ga niet meer naar school. Voor de rest gelijken we denk ik wat op elkaar. Oh, en mijn naam is ook anders, haha. :3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben Jacqueline. Verder ben ik niet interessant of je moet er zelf maar achter komen. (cat)


    -

    Ik ben Ellen, 14, zit in 2 Gymnasium, heb grote haat aan HP en Twilight, luister bijna alleen maar naar dubstep.. Nee, dit gaat 'm niet worden :3

    nog meer mensen die gezellig willen kletsen?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Hi! Ik ben Sandra, 14 jaar oud.. mmm wel jong haahh ik doe nu VWO3. I adore 1D. Ik ben compleet gek haha ben verslaafd aan mijn laptop.. Houdt heel veel van oude muziek like the beatles etc maar ook muziek van nu hoor.. like vintagewinkels en gekke brillen. Ik houd van mensen met aparte, eigen stijl. Mijn vriendinnen zijn me alles. Ik heb een haat aan mentoren.. zowiezo is school verpest haha. Er zijn geen redenen waarom ik op het vwo zit dus ik ben geen betweter want eigenlijk weet ik niks haha$: Verpest humor heb ik haha maar ik lach wel overal om. Ik vind smileys echt de lelijkste dingen die er zijn dus ik doe ze altijd gespiegeld.. Ik gebruik heel veel .. sorry! Mijn laptop moet nu aan de oplader maarja not interesting (: Ik heb altijd zin om verhalen te schrijven maar gwn geen tijd of inspi als ik eraan begin daarom zijn mijn verhalen op dit moment allen minder dan 10 hf's. Enfin, ik zou het leuk vinden om met je te chatten $: xxx(flower)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 16:03 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hoi (doeg)
    Ik ben Eline en ik ben 16 (en un halluffff). 'k Luister vooral k-pop en j-pop, maar kan ieder ander genre respecteren.
    Ik ben een saai persoon dat niks meer over zichzelf weet te vertellen (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben Nore, ik ben 14 jaar oud en zit in 3 havo. Mijn hobby's zijn lezen en laptoppen. Ik lees vooral fantasy en science fiction, en ik heb het helemaal niet op meidenboeken. Op de laptop zit ik vooral op 9GAG en Quizlet. Mijn muzieksmaak is vreselijk uiteenlopend: van metal naar klassiek naar jazz. Ik ben een enorme fan van HP, LotR en Darkest Powers. Mijn absolute lievelingsband is Tokio Hotel.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben Michelle, 15 jaar en ik zit in 3Havo/vwo. Ik ben een echte potterhead, en ook Twilight vind ik wel tof. Alleen ik luister niet echt naar 1D, ik moet wel zeggen dat ze heel knap zijn :'D. Ik heb een hele brede muzieksmaak, maar op dit moment luister ik naar Stone Sour, Nirvana en Eminem. Ik lees veel, en ben dol op de boeken van Lauren Kate, Stephenie Meyer, Suzanne Collins en J.K Rowling. Naast lezen is schrijven ook een passie van me, en als ik vrije tijd heb doe ik dat maar al te graag. En als ik niet schrijf, dan teken ik, van Anime tot realistisch. En als je meer wilt weten, moet je het maar vragen (:

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 19:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben Niels, ben 16 jaar zit op het MBO Niveau 4. Ik volg de opleiding Midden kader Engineer. Mijn hobby's zijn: piano spelen, gamen, vervelen.

    Ik hou van muziek, de gerne gaat van top 40 tot weet ik het:P


    Neem mij zoals ik ben, dan neem ik jouw zoals jij bent

    Heeei ik ben Anniek, ik ben 15 jaar en zit op VMBO 3, mijn hobby's zijn schilderen, tekenen en dansen. Ik hou van alle soorten muziek en ik ben fan van one direction en harry potter. xD xD xD