• Hallo iedereen!

    Vandaag ben ik dus naar de rommelmarkt geweest en meestal kijk ik daar gewoon wat rond zonder iets te kopen, maar vandaag liep het een beetje anders. Ik vind typmachines echt heel fancy dingen en ik wilde er al langer eentje, en vandaag kwam ik er dus een paar tegen op de rommelmarkt. Ik kon natuurlijk niet anders dan zo'n ding kopen, want nieuw zijnde (of zelfs tweedehands op het internet) zijn ze haast onbetaalbaar. Ik ben naar huis gegaan met een blauw exemplaar en het werkt nog prima, alleen moet er een nieuw inktbandje in.

    Maar dus, aanschouw hier mijn aankoop:


    zonder koffertje


    met koffertje


    Als ik hetzelfde type typmachine opzoek op het internet, worden ze voor best wat geld verkocht, dus ik ben toch wel blij dat ik een beetje een koopje heb gedaan c:

    Hebben jullie laatst nog iets op de kop kunnen tikken? (Of gewoon een heel leuke aankoop gedaan natuurlijk)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2017 - 17:54 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Aaaah geweldig! Mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald?


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Aaaah geweldig! Mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald?

    15 euro.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oehhh, gaaf! Ik vind de kleur vooral heel leuk. Mijn moeder heeft nog een oude typmachine die ze vroeger echt heeft gebruikt, en ze hebben inderdaad wel iets. Ik zou er zelf niet zo snel eentje kopen, maar ik snap dat je deze voor vijftien euro niet kon laten gaan. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OEHHH!! Hij is echt mooi! Love the colour!!! Ik heb er ook een op mijn kamertje staan! Die heb ik voor 40 eurie op marktplaats op de kop kunnen tikken! lleen is hij wel iets ouderwetser en vooral zwaarder dan die van jou denk ik hahaha

    [ bericht aangepast op 20 aug 2017 - 17:28 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oooh, typmachines zijn zo leuk!


    16 - 09 - '17

    Laleah schreef:
    OEHHH!! Hij is echt mooi! Love the colour!!! Ik heb er ook een op mijn kamertje staan! Die heb ik voor 40 eurie op marktplaats op de kop kunnen tikken! lleen is hij wel iets ouderwetser en vooral zwaarder dan die van jou denk ik hahaha


    Wow, die ziet er ook echt heel mooi uit! Ik vind dat die van jou iets heel authentieks heeft, wat hem eigenlijk nog cooler maakt, vooral die toetsen zien er leuk uit!
    Die van mij is nochtans ook zwaar, hoor. Ik dacht van 'dat ga ik hier wel even dragen', maar het leek alsof die koffer gevuld was met bakstenen ofzo :W


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wauw super vet en wat goedkoop zeg. Ik heb een poosje mijn verhalen geschreven op de type machine van mijn moeder. Een beetje zoals de type machine van Laleah.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb volgens mij precies de zelfde maar dan kanariegeel, ik heb hem 'geërfd' van mijn opa die er altijd op schreef!


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    Wauw super vet en wat goedkoop zeg. Ik heb een poosje mijn verhalen geschreven op de type machine van mijn moeder. Een beetje zoals de type machine van Laleah.

    Ik ben ook van plan er een verhaal op te typen, lijkt me wel grappig om te doen (bloos)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Boku schreef:
    (...)
    Wow, die ziet er ook echt heel mooi uit! Ik vind dat die van jou iets heel authentieks heeft, wat hem eigenlijk nog cooler maakt, vooral die toetsen zien er leuk uit!
    Die van mij is nochtans ook zwaar, hoor. Ik dacht van 'dat ga ik hier wel even dragen', maar het leek alsof die koffer gevuld was met bakstenen ofzo :W


    Hahaha same! Lullige is, hij staat op mijn kist met stripboeken en die wil ik soms of open maken, of schoonmaken. Nou dan heb ik echt het idee alsof m'n rug eraan gaat breken. Ik smijt hem dan echt zo snel mogelijk op het bed :')

    Ps: Underwoods, had ik gegoogled, werden gebruikt in heel wat films. In bijvoorbeeld 'Catch me if you can' en ' to kill a mockingbird' en sherlock holmes oh en stephan king!
    Heeft de jouwe een merk? Moet je googlen waar die allemaal in en voor zijn gebruikt, is lachen!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2017 - 20:17 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.