• Wel, het zit zo: er is een wedstrijd op school waarvoor je moet stemmen op de klas die moet winnen. Er hebben drie klassen meegedaan, waaronder die van mij. Wij zijn veel beter dan hen, maar zij cheaten. Zij hebben zo'n programma waarmee je heel de tijd stemt. Een meisje van mijn klas haar vader ging een mail naar ons sturen met zo'n programma in, zodat wij dat ook konden doen, maar die heeft dat dus niet gedaan. Wie kent zo'n programma en sleept ons naar de overwinning? (:

    -voor zover ik weet is het niet illegaal, maar spelen we gewoon vals (zoals de rest), niet?
    (krul)

    Edit:

    Het was blijkbaar wel duidelijk dat het oneerlijk was. Nu is de wedstrijd opnieuw gestart en die sluit vanavond (of morgen) en kan je maar 1 keer stemmen. Als je hier even zou willen stemmen op 3D, zou dat wel heel lief zijn. _O_

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 17:02 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik wist niet eens dat zo'n programma bestond :') Dus nee sorry.

    Iniedergeval nog veel succes en ik hoop voor jullie dat jullie winnen (:


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Ik wist niet eens dat zo'n programma bestond :') Dus nee sorry.

    Iniedergeval nog veel succes en ik hoop voor jullie dat jullie winnen (:


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Stiekem moet je dat gewoon melden aan de leiding zodat zij lekker uitgesloten worden :Y)

    Ik kan het wel eens aan mijn nonkel vragen maar ik betwijfel of hij zoiets kent.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hier zou iets op moeten staan.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Patriot schreef:
    Stiekem moet je dat gewoon melden aan de leiding zodat zij lekker uitgesloten worden :Y)

    Ik kan het wel eens aan mijn nonkel vragen maar ik betwijfel of hij zoiets kent.
    Hij weet het al lang, hoor. Het valt op als er 700 leerlingen op onze school zitten en er na 1 dag al 2000 stemmen waren voor hun. :'D Maar hij zei dat de week nog lang was en dat wij er ook misbruik van konden maken. Gewoon kwestie van het feit dat het zijn klas is en hij geen lastig mens is.


    Only losers can act the way you do

    Patriot schreef:
    Stiekem moet je dat gewoon melden aan de leiding zodat zij lekker uitgesloten worden :Y)

    Ik kan het wel eens aan mijn nonkel vragen maar ik betwijfel of hij zoiets kent.


    Ja eigenlijk zou je dat moeten doen. Als bekend wordt dat zij valsspelen, en jullie hebben dat (nog) niet gedaan, worden zij vast gedisklalificeerd, of iniedergeval gestraft, en hebben jullie -misschien- wel grotere kans om te winnen (:

    Oh ik zie het al, never mind.. ;p

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:41 ]


    Inspiration can hit you any time

    Marble schreef:
    Hier zou iets op moeten staan.
    Ik denk niet dat het dat is, maar toch bedankt. (:


    Only losers can act the way you do

    Giere: er gaan bij hen200 stemmen af per 30 seconden omdat ze een bot gebruiken! Wij gebruiken ook een bot, maar de papa van dat meisje is een ICT-er, die kan dat dus verbergen. _O_


    Only losers can act the way you do

    bedoel je zo'n programma waarbij je de volgorde van muisklikken om te stemmen een keer maakt, opslaat, en het programma dan heel de tijd diezelfde klikken voor jou maakt? :p


    effort never betrays you

    Proxy?


    Bad decisions make good stories.

    Dat is best wel naaierig, als die andere mensjes zo aan hun overwinning willen komen:S.

    Ik ben niet zo technisch dus.. Idk waar je zulke programmas vandaan haatl xD


    “All those fairytales are full of shit.”

    feltonbeats schreef:
    Dat is best wel naaierig, als die andere mensjes zo aan hun overwinning willen komen:S.

    Ik ben niet zo technisch dus.. Idk waar je zulke programma's vandaan haalt xD


    26 - 02 - '16

    Edit:

    Het was blijkbaar wel duidelijk dat het oneerlijk was. Nu is de wedstrijd opnieuw gestart en die sluit vanavond (of morgen) en kan je maar 1 keer stemmen. Als je hier even zou willen stemmen op 3D, zou dat wel heel lief zijn. _O_

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 17:02 ]


    Only losers can act the way you do

    Gestemd. (: Hm, die tweede klas is niet echt goed bezig, hé? 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Gestemd. (: Hm, die tweede klas is niet echt goed bezig, hé? 8)
    Niet echt, maar dat is dan weer een concurrent minder. (krul)


    Only losers can act the way you do