• wil ik dit eigenlijk wel zo.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 1:52 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    @Maitreya, ik denk dat dat op zich wel meevalt. Ik heb ook een broer en hij is 19, ik ben 16. Hij is geen verkeerd mens of zo, maar hij en ik botsen gewoon. Ik denk dat dat komt omdat we allebei nogal eigenwijs zijn.(krul)
    Maar, steeds als ik word lastiggevallen, vooral sinds ik 'n jaar of 14 ben, staat hij toch altijd voor me klaar. (:


    everything, in time

    Frigga schreef:
    Oh, das lief.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    I don't want kids :')
    Maar dit is erg schattig ;3


    26 - 02 - '16

    Lief, maar helaas is het niet gebeurt met mijn grote broer. Die moet het doen met een Tweeling zusjes. Ik en mijn zus komen meer voor elkaar op :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het is een mooie gedachte maar het zijn toch vaak de grote broers die hun kleine zusjes aan het huilen maken, veel meer dan die andere jongens.:W

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 10:35 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Of je zoon wordt een nog grotere schijterd dan de dochter waardoor je opgescheept zit met twee waardeloze kinderen. Oké, jk, maar het zou kunnen toch?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Awh, dat is wel lief ja. Maar de kans dat dat gebeurd is maar klein helaas :(


    "Live life for the moment because everything else is uncertain" - Louis Tomlinson

    Oh, dat wil ik later ookwel. Ik wou altijd een grote broer, het lijkt me tof als mijn kind dat dan wel zou hebben!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Voor degenen die beweren dat je het geslacht van je kind niet kan kiezen: Mep je vriend regelmatig in zijn ballen en schreeuw dat ie alleen sperma met X(meisjes) of Y(jongens) chromosomen moet aanmaken. 110% legit! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Defensive schreef:
    Haha, bij mij en mijn broer is dat helaas mislukt. :')
    Maar wel een mooi idee.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, dat denk ik ook altijd. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb een grote broer en hij heeft zich (gelukkig) nog nooit met mijn liefdesleven bemoeit. Ik kan het wel goed met hem vinden maar of hij iemand in elkaar zou gaan slaan voor mij? (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb een oudere broer en tegenwoordig beschermt hij me wel goed, it's sweet. :9~
    Ik wil later een meisje, jongen en nog een meisje.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik niet. Ik wil het oudste een meisje. haha.


    <3

    Frigga schreef:
    Oh, das lief.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page