• Ik heb is zin om een serie te maken over een Huppelkut ofzo x'D en dat ze dan met Tom ofzo krijgt maar ik heb dus geen idee hoe ik dat moet aanpakkeen dus wil jij me een idee ofzo sturen die ik dan mag gebruiken voor een verhaal. Elke idee is welkom en je mag er meerdere sturen.

    Stuur A.U.B. via een Privé bericht

    n_n komt ie

    der is zo'n huppelkut en die siet tom niet staan maar tom is smoor op der. hij stuurt haar allemaal smsjes sonder afzender en hij brengt bloemen en kaarten naar der huis. op een dag heeft de huppelkut het lef om een sms terug te sturen en ze spreekt iets af met haar geheime aanbidder...


    We can only learn to love by loving.

    n_n komt ie

    der is zo'n huppelkut en die siet tom niet staan maar tom is smoor op der. hij stuurt haar allemaal smsjes sonder afzender en hij brengt bloemen en kaarten naar der huis. op een dag heeft de huppelkut het lef om een sms terug te sturen en ze spreekt iets af met haar geheime aanbidder...

    zo goed idee, ik kan geen beter idee vinden dan die van jou


    Don't make fun of Aliëns! We bite ^^

    (...)
    zo goed idee, ik kan geen beter idee vinden dan die van jou


    ach ja ben nou eenmaal goed in de morge O_o [/sorry da was myn ego gijs brecht x3]

    maar n_n ik vind hem stiekem idd welleuk x33


    We can only learn to love by loving.

    More People?

    Een huppelkut heeft alles wat haar hartje begeert: mooie auto, groot huis, dure mobiel, etc. Maar liefde kan ze niet kopen. Ze voelt wat voor Tom Kaulitz, maar hij niet voor haar... De huppelkut denkt dat dit door haar rijkdom komt en staat alles af aan de armen. Nu heeft ze niks meer, maar Tom ziet haar nog altijd niet staan. Ze moet bedelen om aan eten te komen totdat een jongen haar meeneemt naar zijn huis. En het toeval mocht willen dat dit net het huis was van één van de Tokio Hottelers...

    Slecht idee, ik weet het! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    huppelkut , die word vrienden met tom, maar die huppelkut veranderet in een emo, als tom op ytour is , en als tomdan terug komt, dan ziet hij zijn gewone vriendin in emo stijl en is hij helemaal verkocht,en word hij verliefd. ofzo


    So Wrong, It's Right <3

    Er is een huppelkut, Genaamd Kim. Alles wat ze wil heeft ze, Behalve een auto& een groot feest voor haar 16e. Omdat haar ouders zo ryk zyn mag ze dat feest dus geven. Ze geeft het feest maar het is Exclusief, dus niet voor iedereen. Zo nodigt ze haar bloedeigen zus niet eens uit, maar wel haar BF's en gewone vriendinnen. En de populairste boys van de school. Toevallig zitten Bill en Tom ook op haar school en die nodigt ze niet uit. Maar wat gebeurt er als het Bill en Tom lukt om stiekem binnen te sluipen en het feest te verknallen?En wat gebeurt er als Kim erachter komt dat haar eigen zus Bill en Tom geholpen heeft met dit plan?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3