• --
    Mag worden Gesloten

    Oeh oeh, ik wil verassing 4, dat is mijn geluksgetal XD
    Plaatje zie Icoon.
    En mijn naam is Annick.

    En waarom een tekst van 7 regels XD?
    Is dit niet genoeg? XD


    Life is hard and then we die

    Nevaah mind ^^

    IK&LOLLIPOPx willen ^^ Inf komt <3


    Info komt mag je niet zeggen.

    Oow w8 dan ff ^^

    Heb het niet gezegd :$

    Oow w8 dan ff ^^


    Heb geen tijd.

    Oeh oeh, ik wil verassing 4, dat is mijn geluksgetal XD
    Plaatje zie Icoon.
    En mijn naam is Annick.

    En waarom een tekst van 7 regels XD?
    Is dit niet genoeg? XD


    Totally NOT
    ik wil weten wie je bent enzoo xD
    en je foto is niet emo

    Hah , en weer zoveel mensen

    Verassing; 3

    Tekstje; hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel;)

    Plaatje; http://nl.tinypic.com/view.php?pic=zl2594&s=4


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Nogg? :]

    Verassing 2:
    Plaatje:
    In myn FB
    Text:
    Hello Sweetypops.

    Myn naam is Rose en ik ben 16 jaar jong. Ik heb geen hobby's en die wil ik ook niet hebben Wat je hebt er toch niks aan! Ik heb 2 huisdieren, 2 lieve puppy's maar ik heb ze nog geen naam gegeven. Ik heb ook 1 oudere broer, Ismail die eigenlyk voor de rest tóch niet boeit. Want ik boei he . Meer heb ik niet te zeggen. Soo Byee!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3