• hallo lezer
    mijn naam is Dewi en ik schrijf dit verhaal(je kunt de link het best kopieeren en plakken): www.quizlet.nl/stories/74104/de-vloek-roman/

    ik heb dus Eric en Cherilyn in dit verhaal maar ik ben nog op zoek naar personages. de 5 beste komen in mijn verhaal. tot die tijd post ik niet want ik heb dus wel een verhaal maar buiten eric en Cherilyn (en eric's moeder???? die kwam oppeens de gang in lopen dat was eigenlijk niet de bedoeling maar ik had het getiept voor ik het wist en eigenlijk was het wel grappig dus liet ik het maar zo) geen personages die het verhaal kunnen beleven.
    dit moet ik voor het verhaal weten:
    voornaam:
    achternaam:
    leeftijd:
    uiterlijk (met een foto a.u.b.):
    innerlijk (eventueel in steekwoorden):
    eventueel een speciale kracht:
    verdere byzonderheden:

    alsvast heel erg bedankt.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Als je geen reacties op je vorige topic krijgt, werkt het niet om alles nog een keer te posten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    LoveyDovey schreef:
    Als je geen reacties op je vorige topic krijgt, werkt het niet om alles nog een keer te posten.


    haha dat weet ik, maar ik zag dat ik de eerste in de verkeerde rij van topics geplaats had en ik ben geloof ik iets te snel onzeker (waarom eigenlijk???) dus heb ik het toen maar gewoon nog een keer geplaats (oke je hebt gelijk dat is echt dom....)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    LoveyDovey schreef:
    Als je geen reacties op je vorige topic krijgt, werkt het niet om alles nog een keer te posten.


    Ex astris, sciencia

    LoveyDovey schreef:
    Als je geen reacties op je vorige topic krijgt, werkt het niet om alles nog een keer te posten.

    Sterker nog, het mag niet.

    Maar wat ik me dus afvraag is, waarom vragen mensen zo vaak om rollen? Kunnen ze zelf niets verzinnen? Of is het een leuke uitdaging? Wat is het leuke aan rollen aan andere mensen vragen?
    Niet persoonlijk, ik vraag me dit gewoon al een tijd af.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:00 ]


    I can't even think straight.

    dewiblack schreef:
    (...)

    haha dat weet ik, maar ik zag dat ik de eerste in de verkeerde rij van topics geplaats had en ik ben geloof ik iets te snel onzeker (waarom eigenlijk???) dus heb ik het toen maar gewoon nog een keer geplaats (oke je hebt gelijk dat is echt dom....)


    Kun je beter aan een mod vragen of ze het verplaatsen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Sterker nog, het mag niet.

    Maar wat ik me dus afvraag is, waarom vragen mensen zo vaak om rollen? Kunnen ze zelf niets verzinnen? Of is het een leuke uitdaging? Wat is het leuke aan rollen aan andere mensen vragen?
    Niet persoonlijk, ik vraag me dit gewoon al een tijd af.

    ten eerste als je mensen een rol in je story geeft is het waarschijnlijker dat ze het lezen, en ten tweede kunnen de rollen je inspiratie geven. zo had ik eerst een idee in gedachten en heb ik toen om rollen gevraagt en daardoor is .mijn idee voor het verhaal grotendeels veranderd en ,vind ik, beter geworden.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)
    ten eerste als je mensen een rol in je story geeft is het waarschijnlijker dat ze het lezen, en ten tweede kunnen de rollen je inspiratie geven. zo had ik eerst een idee in gedachten en heb ik toen om rollen gevraagt en daardoor is .mijn idee voor het verhaal grotendeels veranderd en ,vind ik, beter geworden.

    Ah... Zo. :]


    I can't even think straight.

    Discord schreef:
    (...)

    Kun je beter aan een mod vragen of ze het verplaatsen :Y)


    danku voor de tip (:


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.