• Hahaaa, mijn vriendin vertelde me vorige keer een verhaal over haar opa. Hij was nog maar één week in Nederland waardoor hij de taal nog niet kon, en een man kwam naar hem toe om hem te vragen over waar je de supermarkt kunt vinden. (oeh, lange zin) Dus hij antwoordde op hem, en tientallen anderen, "Ik buitenlander, ik niet verstaan." Omdat de vader van mijn vriendin hem wijs had gemaakt dat hij dit moest zeggen als iemand hem wat vroeg. :"D

    Iemand anders geniale verhalen? :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Toen ik met een vriendin in Egypte was, was er een kerel die de hele tijd riep: "It's sugarparty! Sugarparty tonight! Dancy dancy!" en "Goedkoper dan Blokker!" met een grappig accent. En er was een Nederlandse toerist die de hele tijd bij het zwembad "Waar is mijn handdoek?! Waar?!" riep. Ooh ik heb daar hard gelachen :W.


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    Toen ik met een vriendin in Egypte was, was er een kerel die de hele tijd riep: "It's sugarparty! Sugarparty tonight! Dancy dancy!" en "Goedkoper dan Blokker!" met een grappig accent. En er was een Nederlandse toerist die de hele tijd bij het zwembad "Waar is mijn handdoek?! Waar?!" riep. Ooh ik heb daar hard gelachen :W.


    Goedkoper dan blokker? :"DDDDDDDDDD
    HAHAHAHA, lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lol, waar komt hij vandaan? Schapenneuketanië?
    Ik hoop voor hem dat hij snel Nederlands verstaat, hihi.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Lol, waar komt hij vandaan? Schapenneuketanië?
    Ik hoop voor hem dat hij snel Nederlands verstaat, hihi.


    Nou, het zag er niet bepaald uit alsof je het niet beledigend bedoelde. Maar hij komt uit Turkije. En jup, hij spreekt nu wel Nederlands.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Toen mijn zus een keer naar Italië ging en die verkopers wisten dat ze Nederlands was, zeiden ze de hele tijd: 'Alleen kijken! Niets kopen!' :')


    26 - 02 - '16

    Om de een of andere vage reden deed je verhaal aan een filmpje denken. Harry Styles zei in dat filmpje tegen het publiek Ik hou van jullie en echt waar, ik vraag me toch echt af hoe lang ie daarop heeft geoefend want het klonk niet alsof een Engelse jongen het zei


    Physics is awesome

    Uneventful schreef:
    (...)

    Goedkoper dan blokker? :"DDDDDDDDDD
    HAHAHAHA, lol.


    Ja, hij kende allemaal van die zinloze Nederlandse zinnetjes. Hij kende ook "Mooie meisje, mooi!" en "Allemachtig prachtig, je zus is drachtig!"


    i put the fun in funeral

    Eyes schreef:
    Om de een of andere vage reden deed je verhaal aan een filmpje denken. Harry Styles zei in dat filmpje tegen het publiek Ik hou van jullie en echt waar, ik vraag me toch echt af hoe lang ie daarop heeft geoefend want het klonk niet alsof een Engelse jongen het zei


    OH die, nee hij heeft er niet op geoefend. Het was volgens mij een random zinnetje die hij toegefluisterd kreeg.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Toen ik op werkweek in Italië was, waren er van die mensen die steeds naar je toe kwamen om kettingen en horloges te verkopen. Op een gegeven moment hadden we een zo'n gast geleerd om "Kijken kijken, niet kopen!" te zeggen :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Ja, hij kende allemaal van die zinloze Nederlandse zinnetjes. Hij kende ook "Mooie meisje, mooi!" en "Allemachtig prachtig, je zus is drachtig!"


    Drachtig? WHahahaha. :"D
    Geniaaaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Vorig jaar op Kreta was er zo'n restauranteigenaar die alle gasten lokte door te roepen "Lekker eten niet betalen!" en hij liet dan mensen soms borden kapot gooien en dan zei hij "5 euro!".
    En toen ging m'n zus daar eens met zo'n ober op de foto en zei daarna voor de grap "5 euro" en toen zei de ober "10 euro", geweldig xd Het was overigens een knappe ober!


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb een Hongaar 'Dankuwel' en 'Alstublieft' geleerd. Toen kwamen we nog een keer in dat restaurant, zei ie dat de hele tijd als hij eten bracht naar ons :')


    26 - 02 - '16

    Ladylit schreef:
    Vorig jaar op Kreta was er zo'n restauranteigenaar die alle gasten lokte door te roepen "Lekker eten niet betalen!" en hij liet dan mensen soms borden kapot gooien en dan zei hij "5 euro!".
    En toen ging m'n zus daar eens met zo'n ober op de foto en zei daarna voor de grap "5 euro" en toen zei de ober "10 euro", geweldig xd Het was overigens een knappe ober!


    LOL, ja. Ik ben op vakantie geweest op Kreta, en daar was zo'n ober die in het Nederlands kon schelden. Zo tegen mijn neef (die was ook mee) "Ga jeu Hoendje Neujken, varrakte koekwoes!"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    LOL, ja. Ik ben op vakantie geweest op Kreta, en daar was zo'n ober die in het Nederlands kon schelden. Zo tegen mijn neef (die was ook mee) "Ga jeu Hoendje Neujken, varrakte koekwoes!"


    HAHAHAA, lol. :"D
    Hondje neuken? Of bedoelde hij hoertje? :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    HAHAHAA, lol. :"D
    Hondje neuken? Of bedoelde hij hoertje? :"D


    Hondje, haha. Hij zei nog: "no offense, no offense!", LOL.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!