• Vage titel.
    Maar ik heb dus een suggestie of alle usernames vrij kunnen komen die een user heeft gebruikt nadat die gene inactief gaat of zijn/haar account verwijderd. Snappen jullie het een beetje?
    Dus zodat als ik, bijv, inactief ga of mijn username verwijder dat iemand anders Uneventful kan gebruiken. En?


    Oké, ik wijzig mijn post een beetje. Mensen die minder dan een dag online zijn gekomen en nu inactief zijn weg. Maar misschien kan Rutger dan automatische berichtjes rond zenden zoals Nickelodeon doet? Bijv als je 3 maanden niet online komt stuurt nickelodeon altijd van '(username) je bent 3 maanden niet online geweest, kom je terug' ofzo? :"D En dan kan Rutger er een 'als je niet terug komt explodeert je username in (datum)'

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 16:44 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Voor :')
    Al is het al meermaals voorgesteld :3

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 16:38 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Voor.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Als diegene zijn account weer activeert is ie wel mooi zijn username kwijt. Het is ook niet fijn als ik nu een andere username kies, ik dan opeens iemand tegenkom met de username Austen. Tegen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 16:40 ]


    comfort in c h a o s

    Ik ben hartstikke voor. Na een bepaalde tijd moet zo'n username weer gewoon vrijkomen. Al die sukkels die maar twee minuten online zijn geweest, in 2007, dat is echt irritant! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gaat niet gebeuren, anders kunnen de users niet weer op actief gaan of hun oude username terugnemen.


    “Love is a contradiction.”

    Foxfaces schreef:
    Ik ben hartstikke voor. Na een bepaalde tijd moet zo'n username weer gewoon vrijkomen. Al die sukkels die maar twee minuten online zijn geweest, in 2007, dat is echt irritant! D:


    _O_ Master


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    1000000000000x afgewezen voor als die user nog wilt terugkomen.
    Als zou ik er persoonlijk ook een voorstander van zijn, op voorwaarde dat het pas kan als een account een jaar inactief is of ze kunnen worden verwijderd.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ladylit schreef:
    Gaat niet gebeuren, anders kunnen de users niet weer op actief gaan of hun oude username terugnemen.


    Mensen die sinds 2007 maar 1 keer online zijn geweest?
    Die weten niet eens meer wat Q is :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Austen schreef:
    Als diegene zijn account weer activeert is ie wel mooi zijn username kwijt. Het is ook niet fijn als ik nu een andere username kies, ik dan opeens iemand tegenkom met de username Austen. Tegen.


    Ex astris, sciencia

    Ik ben erg voor, maar het is niet te doen. Als iemand toch de Quizlet-kriebels krijgt, en weer actief wil worden, kan diegene niet zonder username.


    Here & Now

    Foxfaces schreef:
    Ik ben hartstikke voor. Na een bepaalde tijd moet zo'n username weer gewoon vrijkomen. Al die sukkels die maar twee minuten online zijn geweest, in 2007, dat is echt irritant! D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind het BELACHELIJK dat die mensjes gewoon 2 minuten online kunnen zijn, alle motherf*cking leuke namen kunnen inpikken en dan off gaan for like 4 jaar. Ik vind het een grote schande!
    VOOR.


    26 - 02 - '16

    Voor


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Clubbed schreef:
    Ik vind het BELACHELIJK dat die mensjes gewoon 2 minuten online kunnen zijn, alle motherf*cking leuke namen kunnen inpikken en dan off gaan for like 4 jaar. Ik vind het een grote schande!
    VOOR.


    YEAH!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is al zo veel voorgesteld geweest en het wordt steeds afgewezen.
    Ik ben voor, maar het zal er sowieso toch niet komen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right