• Nou, mijn idee is dus dat de datum dat het topic gemaakt is ook in de lijst Actieve Topics komt te staan, zodat het duidelijk is hoe actueel het is voordat er op geklikt wordt, om "oude" topics die omhoog geschopt zijn eerder te herkennen...

    good or bad?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Good ^^


    26 - 02 - '16

    Bad.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Zal geen nut hebben denk ik.


    -

    Genius schreef:
    Zal geen nut hebben denk ik.


    ben ik ook een beetje bang voor...maar niet geschoten is altijd mis...gewoon eens kijken wat heel Q ervan denkt :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom zou je zoiets doen? Maakt de datum uit of je erin wil posten of niet?

    En als je topics zoekt via de zoekmachine, krijg je die groene kadertjes niet te zien dus moet je nog steeds in het topic zelf ontdekken van welke datum het is. Dit lijkt me de enige reden waarom het handig zou kunnen zijn, maar dat kan niet van toepassing worden denk ik.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Waarom zou je zoiets doen? Maakt de datum uit of je erin wil posten of niet?

    En als je topics zoekt via de zoekmachine, krijg je die groene kadertjes niet te zien dus moet je nog steeds in het topic zelf ontdekken van welke datum het is. Dit lijkt me de enige reden waarom het handig zou kunnen zijn, maar dat kan niet van toepassing worden denk ik.


    er wordt nog wel eens onbedoeld op topics van 2 a 3 of zelfs 4 jaar geleden gepost wordt dat opeens in de actieve topics staat...daar zou het zeker handig zijn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    het zou misschien handig zijn, maar ik weet toch dat ik er niet veel naar zal kijken

    Nah.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Alsof het uit zou maken of de datum onder het topic staat of er in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Circe schreef:
    (...)

    er wordt nog wel eens onbedoeld op topics van 2 a 3 of zelfs 4 jaar geleden gepost wordt dat opeens in de actieve topics staat...daar zou het zeker handig zijn...

    Dat ligt aan de users zelf. Het zal echt niet onbedoeld zijn. Trouwens, 4 jaar geleden hadden we nog geen forum. x) Als er in een topic een aantal dagen niet meer gereageerd is, dan komt er in het reactievak in rode letters te staan dat dat topic voor zoveel dagen al niet meer actief is en of je zeker weet dat je hem terug naar boven wil schoppen. Dus iemand die een 2 jaar oud topic omhoog schopt, heeft dat bedoeld want om die tekst kun je niet heen lezen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Onnodig


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ik weet niet meer vanaf wanneer we een topic kregen >< zo goed is mijn tijdgevoel niet(A)
    de eerste persoon zal het niet onbedoeld ophoog schoppen, daar heb je gelijk in...maar of de personen na die persoon het allemaal onbedoeld omhoog zullen schoppen weet ik niet...die krijgen die tekst tenslotte niet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Circe schreef:
    ik weet niet meer vanaf wanneer we een topic kregen >< zo goed is mijn tijdgevoel niet(A)
    de eerste persoon zal het niet onbedoeld ophoog schoppen, daar heb je gelijk in...maar of de personen na die persoon het allemaal onbedoeld omhoog zullen schoppen weet ik niet...die krijgen die tekst tenslotte niet...

    Ergens begin 2008 dacht ik dat het forum online kwam. Het is ook zo lang geleden.
    Inderdaad de 2e, 3e, 4e en degenen erna zagen die rode tekst niet. Maar ze begaan toch geen 'fout'? Het staat maar tussen de actieve topics. Wat kun je eraan doen dat iemand een topic omhoog schopt. Zelfs al kun je zien dat het topic van vorig jaar is dat iemand omhoog kickt, waarom zou je er niet in mogen reageren?

    Ik zie niet in waarom die tijd nu zo handig is. Het is misschien tof om te zien, maar of het behoedt om topics omhoog te schoppen, ben ik absoluut zeker dat het toch niet gaat helpen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ergens begin 2008 dacht ik dat het forum online kwam. Het is ook zo lang geleden.
    Inderdaad de 2e, 3e, 4e en degenen erna zagen die rode tekst niet. Maar ze begaan toch geen 'fout'? Het staat maar tussen de actieve topics. Wat kun je eraan doen dat iemand een topic omhoog schopt. Zelfs al kun je zien dat het topic van vorig jaar is dat iemand omhoog kickt, waarom zou je er niet in mogen reageren?

    Ik zie niet in waarom die tijd nu zo handig is. Het is misschien tof om te zien, maar of het behoedt om topics omhoog te schoppen, ben ik absoluut zeker dat het toch niet gaat helpen. :Y)


    gewoon een idee hoor en er is toch niks mis mee om een idee te delen? ;) ik zie het ook niet als fout hoor :P en miss dat het nieuwe topics wat meer kans geeft om langer in de actieve topics te staan ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Circe schreef:
    (...)

    gewoon een idee hoor en er is toch niks mis mee om een idee te delen? ;) ik zie het ook niet als fout hoor :P en miss dat het nieuwe topics wat meer kans geeft om langer in de actieve topics te staan ;)

    Hoezo zou het nieuwe topics meer kans geven om langer in de actieve topics te staan? Ik zie het verband met die tijd niet.

    Het is ook niet verkeerd om ideeën te delen. Ik ben een muggenzifter en ik zoek altijd min- en pluspuntjes, maar ik zie gewoon momenteel geen pluspuntjes. Ik weet dat ik een irritant mens ben. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury