• naam: Dewi Black
    leeftijd: 13 (volgens mijn profiel 18 maar ik klikte verkeerd omdat mijn pc soms raar doet en zag dat niet en deed toen al opslaan en weet nu niet hoe je dat moet veranderen)
    iets over mezelf als schrijver: ik schrijf graag want dat is een manier om je hoofd leeg te maken en ik wil later ook schrijfster worden!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 13:40 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Leuk plaatje. :Y)
    Hoofdletters op de juiste plaatsen?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 14:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waarom maak je een schrijvers-id als je geen stories hebt?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Goulash schreef:
    Waarom maak je een schrijvers-id als je geen stories hebt?


    ik heb nu wel een story. maar ik heb vanmiddag heel veel aangepast en uiteindelijk maar gewoon een nieuwe story gemaakt en de oude verweidert, oftewel, waarschijnlijk las je toen pricies mijn schrijvers ID
    bye


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Escritura schreef:
    Leuk plaatje. :Y)
    Hoofdletters op de jusite plaatsen?


    dankje, ik heb lang naar een plaatje gezocht :P.
    wat is een Jusite?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    dewiblack schreef:
    (...)

    ik heb nu wel een story. maar ik heb vanmiddag heel veel aangepast en uiteindelijk maar gewoon een nieuwe story gemaakt en de oude verweidert, oftewel, waarschijnlijk las je toen pricies mijn schrijvers ID
    bye


    *hoofdletters
    *verwijderd
    *precies


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    *hoofdletters
    *verwijderd
    *precies


    ik hoef geen comentaar van iemand met een disney plaatje, ik ben al dyslectish genoeg zonder dat iemand me in de war maakt


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    dewiblack schreef:
    (...)

    ik hoef geen comentaar van iemand met een disney plaatje, ik ben al dyslectish genoeg zonder dat iemand me in de war maakt


    Ze probeert je te helpen. -.-

    dewiblack schreef:
    (...)

    ik hoef geen comentaar van iemand met een disney plaatje, ik ben al dyslectish genoeg zonder dat iemand me in de war maakt


    Dude, 1, Niemand is te oud for Disney. You ignorant child...
    2, Het zijn tips, om je schrijven beter te maken. Als ik jou was zou ik ze gebruiken, in plaats van meteen jezelf aangevallen te voelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    dewiblack schreef:
    (...)

    ik hoef geen comentaar van iemand met een disney plaatje, ik ben al dyslectish genoeg zonder dat iemand me in de war maakt


    You don't have a reason to offend Disney. (N)


    Full of envy behind that anonymous mask

    dewiblack schreef:
    (...)

    ik hoef geen comentaar van iemand met een disney plaatje, ik ben al dyslectish genoeg zonder dat iemand me in de war maakt


    lol, waar slaat dat op? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    I damning love ur name.

    & the pic.


    Firm believer of all that is magic

    Chirest schreef:
    (...)

    Ze probeert je te helpen. -.-


    o juist sorry, voor mij kwam het gister nadat ik ruzie had gehad met dat moedertje van me even heel beledegend over. dus hierbij zeg ik ook tegen Escritura:

    Sorry


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.