• Nou, mijn idee is dus dat de datum dat het topic gemaakt is ook in de lijst Actieve Topics komt te staan, zodat het duidelijk is hoe actueel het is voordat er op geklikt wordt, om "oude" topics die omhoog geschopt zijn eerder te herkennen...

    good or bad?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Scandal schreef:
    (...)
    Hoezo zou het nieuwe topics meer kans geven om langer in de actieve topics te staan? Ik zie het verband met die tijd niet.

    Het is ook niet verkeerd om ideeën te delen. Ik ben een muggenzifter en ik zoek altijd min- en pluspuntjes, maar ik zie gewoon momenteel geen pluspuntjes. Ik weet dat ik een irritant mens ben. :Y)


    ALS het toch werkt, zouden de oude topics minder lang in de actieve topics staan, omdat mensen zien dat het een oud topic is...:)

    een watte? ><
    je bent niet irritant hoor...alleen maar uniek, zoals de gehele wereld :)
    moet je nagaan, ik ben over het algemeen iemand die vooral het negatieve ziet :) niet te geloven he XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.