• Ik wil jullie mening, hoe is dit gezongen? Dit is van een vriendin van mij. Ik had eerst een filmpje van mijzelf maar dat was slecht dus laat me van een vriendin van mij plaatsen.

    http://www.youtube.com/watch?v=hZ1XHZbfSzY

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 13:47 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Sorry, ik vind er niet echt veel aan.
    Het valt heel hard op dat je Nederlands bent en je Engelse uitspraak kan ook een stuk beter. Het is op veel momenten vals en voor mij blijf je een beetje eentonig zingen. En je geeft ook niet veel meerwaarde aan het liedje.

    Het is niet de bedoeling om je hiermee af te kraken. Ik wil alleen maar aanduiden waar je nog op moet letten als je zingt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Sorry, ik vind er niet echt veel aan.
    Het valt heel hard op dat je Nederlands bent en je Engelse uitspraak kan ook een stuk beter. Het is op veel momenten vals en voor mij blijf je een beetje eentonig zingen. En je geeft ook niet veel meerwaarde aan het liedje.

    Het is niet de bedoeling om je hiermee af te kraken. Ik wil alleen maar aanduiden waar je nog op moet letten als je zingt.


    + ik vind het nogal raar klinken?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het klinkt wat geforceerd. Alsof je heel veel moeite hebt om het te halen en dat klinkt niet natuurlijk. Daarom is het minder prettig om naar te luisteren. Misschien moet je misschien een ander nummer proberen dat beter bij je stem past?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Negligible schreef:
    Sorry, ik vind er niet echt veel aan.
    Het valt heel hard op dat je Nederlands bent en je Engelse uitspraak kan ook een stuk beter. Het is op veel momenten vals en voor mij blijf je een beetje eentonig zingen. En je geeft ook niet veel meerwaarde aan het liedje.

    Het is niet de bedoeling om je hiermee af te kraken. Ik wil alleen maar aanduiden waar je nog op moet letten als je zingt.


    Okee maar ik ben half Nederlands haha. Ik zet er ff een ander filmpje van iemand anders in de plaats anders sta ik wss nog meer voor schut. xd


    The sun will rise and we will try again.

    Je zingt een beetje buiten de toon.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Sorry, maar ik vind het dus echt slecht klinken. Je hebt een irritante stem, en de hoge tonen zing je volgens mij niet goed. Ík zou er in elk geval niet naar willen luisteren. Sorry.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Luther schreef:
    Sorry, maar ik vind het dus echt slecht klinken. Je hebt een irritante stem, en de hoge tonen zing je volgens mij niet goed. Ík zou er in elk geval niet naar willen luisteren. Sorry.


    Daarom heb ik dus ook het filmpje verwijderd..! Ik heb een filmpje gezet van een vriendin die nu aan t zingen is.


    The sun will rise and we will try again.

    Niet heel spectaculair, het is hier en daar een beetje vals en ik vind het niet helemaal lekker klinken, sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nightlock schreef:
    Het klinkt wat geforceerd. Alsof je heel veel moeite hebt om het te halen en dat klinkt niet natuurlijk. Daarom is het minder prettig om naar te luisteren. Misschien moet je misschien een ander nummer proberen dat beter bij je stem past?


    To infinity and beyond •

    NiallTree schreef:
    (...)

    Daarom heb ik dus ook het filmpje verwijderd..! Ik heb een filmpje gezet van een vriendin die nu aan t zingen is.


    O, oké.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Over welk filmpje hebben jullie het? Nog over mijn filmpje? Of over dit filmpje van een vriendin van mij. xd


    The sun will rise and we will try again.

    Nightlock schreef:
    Het klinkt wat geforceerd. Alsof je heel veel moeite hebt om het te halen en dat klinkt niet natuurlijk. Daarom is het minder prettig om naar te luisteren. Misschien moet je misschien een ander nummer proberen dat beter bij je stem past?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    NiallTree schreef:
    Over welk filmpje hebben jullie het? Nog over mijn filmpje? Of over dit filmpje van een vriendin van mij. xd


    We reageren toch in dit topic? :W


    To infinity and beyond •

    Zaynholic schreef:
    (...)

    We reageren toch in dit topic? :W


    Ja maar mijn vraag is, welk filmpje zie je. Zie je echt een filmpje die is opgenomen met de webcam? :P


    The sun will rise and we will try again.

    "I realize nothing is broken"
    -rode kruisje-
    - Jawel, de connectie.

    Ik weet niet echt.