• Ik heb een idee, en dat is als volgt:

    Er zijn 4 jongens, -naam naam naam en naam-. Ze zien er normaal uit van de buitenkant, maar niemand weet hun geheim. In de wereld van -naam- bestaan er 2 zone's, de twilight zone (nee niet van twilight, dat faalt.) Alleen een paar mensen kunnen toegang krijgen tot de twilight zone, en dat zijn -die 5 jongens- In de twilight zone neem je altijd een andere gedaante aan, een van een mytisch wezen. Veel onderzoekers hebben het vermoeden dat er inderdaad een poort naar de twilight zone bestaat, maar niemand heeft er nog in kunnen komen. Als 1 van de 5 jongens word ontvoerd, dreigt er gevaar. Wat als die het geheim verraad? wat zal er dan gebeuren met de twilight zone, en alles wat daar leeft?
    Een verhaal over romantiek, verraad, en... ja dat weet ik nog niet :3

    Iknow, het klinkt nog een beetje slap, maar ik zou graag ideën van anderen willen horen, wat er zoal nogmeer kan gebeuren.. ik ben even inspiratieloos. x') Maar oke;
    Doen/niet doen?:
    Origineel?:
    Titel?:
    Zou je het gaan lezen?:

    Ik wou ook nog zelf tekeningen gaan maken voor de story, sinds ik altijd op de computer teken, lijkt dat me ook wel leuk. En ik kan ook een trailer maken.. dus tsja, dat zou het misschien al leuker maken.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 18:58 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Lijkt het op 'I am number four'?


    To infinity and beyond •

    Butlerholic schreef:
    Lijkt het op 'I am number four'?

    I don't know, ik heb dat nog nooit gezien, dat is een film toch? x')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    I don't know, ik heb dat nog nooit gezien, dat is een film toch? x')


    Ja & boek. Hij staat op mn e-reader. Maar als ie' erop lijkt lees ik hem niet want ik wil het boek nog lezen hahah xd.


    To infinity and beyond •

    Butlerholic schreef:
    (...)

    Ja & boek. Hij staat op mn e-reader. Maar als ie' erop lijkt lees ik hem niet want ik wil het boek nog lezen hahah xd.

    Ahahaha, i really don't know, het lijkt er vast niet op, want ik heb het nog nooit gezien/gelezen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Lijkt me een goed idee ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    .


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333