• Ik zag laatst het nieuwe thema van QotM en kreeg meteen inspiratie voor een quiz. Ik maak eigenlijk (bijna) nooit quizzen, de laatste is al een hele lange tijd geleden, dus ik ben nog best wel een noobie but I'm kinda proud.

    So I present to you, my latest quiz:
    Wat zal jij zien in de Spiegel van Neregeb?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Het is een super toffe quiz, maar misschien zou je de uitkomsten nog iets uitgebreider kunnen uitschrijven? Sorry als je niet naar kritiek zoekt, het is allerzinds een leuke quiz.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Het is een super toffe quiz, maar misschien zou je de uitkomsten nog iets uitgebreider kunnen uitschrijven? Sorry als je niet naar kritiek zoekt, het is allerzinds een leuke quiz.


    Dankjewel! Ik vind kritiek juist fijn aangezien ik nooit echt quizzen maak. Ik zal er op letten de volgende keer. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ugh ook al is het niet mijn diepste verlangen waarschijnlijk, ik kan me best voorstellen dat ik vrienden zou zien. Ik heb niet zo heel veel close vrienden in RL.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Echt een hele goede quiz, ik vind vrienden inderdaad ontzettend belangrijk, ook al heb ik er niet veel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Succes. Spot on. :Y) Macht en rijkdom doen me niet zo veel, vrienden komen en gaan, maar ik zal toch wel een partijtje gefrustreerd raken als ik morgen onder een bus terechtkom zonder iets bereikt te hebben in mijn leven.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vrienden zijn voor mij inderdaad het belangrijkste. Zou niet weten wat ik zonder ze moet.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dankjullie wel voor de lieve reacties! (: Ik zie dat ik al vier kudo's heb, dat is behoorlijk wat voor mij, haha, dus bedankt! :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Vrienden. Very true, zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten en tegen wie ik dan moet klagen over fuckboys.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wiarda schreef:
    Succes. Spot on. :Y) Macht en rijkdom doen me niet zo veel, vrienden komen en gaan, maar ik zal toch wel een partijtje gefrustreerd raken als ik morgen onder een bus terechtkom zonder iets bereikt te hebben in mijn leven.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik, ergens in het midden van de jungle, omringd met allemaal dieren en familie. :')

    Edit: mijn antwoord op de quiz is succes. (:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 0:28 ]


    What would Emma do?

    Lol. Ik had daarnet ook zo'n versie gedaan op 't internet en daar had ik:

    You got: The Master of Death
    Looking into the mesmerizing glass of the Mirror of Erised, you’ll see yourself as the soul bearer of the Deathly Hallows, for that is the only way that one can be the master of death. Be it known, no man has truly ever been the master of the inevitable.


    Maar ik zal 'm ook eens van jou invullen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Macht. Ehm... Ik denk eigenlijk dat ik vrienden als uitkomst had moeten hebben. Die betekenen pas echt heel veel voor me, de andere dingen doen me lang niet zo veel. Wel een leuke quiz tho. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wiarda schreef:
    Succes. Spot on. :Y) Macht en rijkdom doen me niet zo veel, vrienden komen en gaan, maar ik zal toch wel een partijtje gefrustreerd raken als ik morgen onder een bus terechtkom zonder iets bereikt te hebben in mijn leven.


    Dit geldt precies voor mij ook overigens. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wow, macht... Haha, die zag ik niet aankomen!
    Ik kan niet zeggen dat dat nou echt is waar ik op uit ben, maar het was wel een leuke quiz! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Macht!


    Queer zijn is gewoon alles