• Ik heb zeg maar mijn laptop op een glazen tafel staan, en dan word het glas op een zo'n plek heel warm
    En nu ben ik bang dat de tafel straks breekt, omdat het te warm wordt, maar kan glas breken als het te warm wordt? :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ja, dat kan. Stoffen die verwarmen zetten uit namelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja, want als een huis in brand staat .. breekt het glas vaak ook.
    - Al is de kans dat die tafel kapot gaat, klein.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 14:47 ]


    To infinity and beyond •

    Huh? Koude stoffen zetten toch uit?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Volgensmij valt dat in dit geval wel mee, die tafel brak ook niet toen iemand de verwarming aanzette lijkt me.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Volgensmij valt dat in dit geval wel mee, die tafel brak ook niet toen iemand de verwarming aanzette lijkt me.
    Ja, maar de verwarming staat niet op de tafel :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    volgensmij is het geen probleem hoor, want glas geleid goed ofzo.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zaynholic schreef:
    Ja, want als een huis in brand staat .. breekt het glas vaak ook.
    - Al is de kans dat die tafel kapot gaat, klein.


    26 - 02 - '16

    Als je glas in de oven zet wel ja. Niet als het een klein beetje warm wordt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    En ik denk ook dat jouw laptop geen 1000 graden wordt, of zo, waardoor het glas smelt :')

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 14:55 ]


    26 - 02 - '16

    Malambri schreef:
    (...)Ja, maar de verwarming staat niet op de tafel :W

    Maar daar wordt de tafel ook wel warm van hoor (:
    + je hebt toch ook wel eens een glas thee of zo op tafel staan, dan gebeurt er ook niks. Een laptop kan moeilijk veel warmer zijn dan dat.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Malambri schreef:
    Huh? Koude stoffen zetten toch uit?

    Warme zetten ook uit, denk aan melk. Ja, bevroren stoffen zetten uit (denk aan water)

    Normaal kan die tafel daar tegen, hoor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat lijkt me wel zeer onwaarschijnlijk ._.


    i put the fun in funeral

    Normaal wordt dat glas op je tafel niet zoveel warmer dat het ineens breekt, maar het wordt denk ik wel al breekbaarder. ;d


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als je koud glas ineens heel warm maakt kan het wel ineens springen. Zet er anders zo'n pannending onder met van die gleuven. Dan kan de hitte weg.


    Food.

    En anders zet leg je er iets onder voor de veiligheid?


    "Ignite, my love. Ignite."