• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 22:07 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Hoi,' hoorde ik iemand zeggen. ik keek op en zag dat het Alice was. 'Hoe is het?' vroeg ze en ze kwam naast me zitten. Aan de kant waar de zon zat. Had ze het koud? 'Prima, en jij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Met mij gaat het ook goed,' zei ik, waarna ik eraan toevoegde: 'Zeg, weet jij nog dat ik gisteravond naar bed ben gegaan, ik kan me niets herinneren daarover.' Misschien had ik onderweg mijn hoofd gestoten, of zo, je wist maar nooit, en het zou ook iets voor mij zijn. Of ik was zo moe geweest, dat ik nog half sliep toen ik vanuit Dereks kamer naar bed liep, dat kon ook nog.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Zeg, weet jij nog dat ik gisteravond naar bed ben gegaan, ik kan me niets herinneren daarover,' zei ze. Ik keek haar aan en knikte. 'Je sliep op me, dus ik tilde je naar bed,' antwoordde ik. Blijkbaar sliep ze heel vast. 'Is het normaal dat jij altijd koud ben?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Ik sliep op hem, nog wel. 'Hoezo ben ik altijd koud?' Ik voelde onbewust aan mijn arm, die was gewoon warm, op een normale temperatuur, zoals hij altijd was. Niemand had me ooit verteld dat ik koud was, en ik snapte niet waar dit ineens vandaan kwam. 'Ik bedoel, ik ben hartstikke warm, ik smelt bijna.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ Hey ben er weer. Uhh veel gemist? Samenvatting please? alvast bedankt als iemand het me gaat geven xx]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hey ben er weer. Uhh veel gemist? Samenvatting please? alvast bedankt als iemand het me gaat geven xx]

    [Ik weet alleen dat er een tijdsprong is gemaakt naar de ochtend, verder niets. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hey ben er weer. Uhh veel gemist? Samenvatting please? alvast bedankt als iemand het me gaat geven xx]


    [ehmm Juléan heeft aan Des gevraagd of ze Alex leuk vind, Alice en Derek zitten in de tuin en Ali probeert Selena te troosten, dat is het ongeveer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ehm.. Vanaf waar weet je het nog?
    &Dissiejj wie zegt dat laatste zinnetje?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [hmm het rpg is een beetje dood vandaah ;s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ohh, uhh....maar waas is Juléan dan nu? enne...Ik weet alleen nog vanaf ik in die boom zat Derek uit de douche en botst tegen Ali en die ging naar Juléan. Ik ga wel even uit de boom.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [Ohh, uhh....maar waas is Juléan dan nu? enne...Ik weet alleen nog vanaf ik in die boom zat Derek uit de douche en botst tegen Ali en die ging naar Juléan. Ik ga wel even uit de boom.]


    [haha kom anders maar naar de keuken, daar zit Ali]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Oh okeej, Uh ik lasvoor het laatst dat hij bij mij in de boom zat. Moet ik dan daarop verder gaan of gewoon keuken?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Oh okeej, Uh ik lasvoor het laatst dat hij bij mij in de boom zat. Moet ik dan daarop verder gaan of gewoon keuken?]


    [doe anders maar gewoon keuken want 'Juléan' is even weg]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson||Telekinese & Toekomst tekenen

    Ik was een beetje geshockeerd of zo? Vanochtend kwam Juléan bij me zitten en zei dat hij mijn gedachte had gelezen en wist dat ik Alex leuk vond. Zal ik gewoon de waarheid zeggen of gewoon liegen? Ik zuchtte, klom de boom uit en ging naar de keuken waar ik Ali zag zitten. 'Hey.' zei ik schor.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Ik bedoel, ik ben hartstikke warm, ik smelt bijna,' zei ze verbaasd. Ik keek haar aan en trok een wenkbrauw omhoog. 'Ja nu misschien, je zit in de zon'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you