• SORRYSORRYSORRYSORRY
    Ik ben m'n bestandje kwjt met alle mensen die in m'n serie wilden!!!
    Dus moet ik het opnieuw vragen.
    Wie wil meedoen in mijn reeks?
    Nee, k ga niet zeggen waar hij over gaat, dat merk je wel.
    Ik heb 3 bitchen en 3 coole chicks nodig!
    Van de drie coole chicks moet er :
    1 zijn die stil is.
    1 die hyper is.
    1 die normaal s.

    Ik wil:
    Je naam in de reeks
    Je leftijd in de reeks (niet ouder dan 17!)
    Je hobby's in de reeks
    Je foto in de reeks (IK WIL EEN URL + GEEN SCENE FOTOS!!!
    Je foto moet aan deze dingen voldoen anders wordt hij niet gebruikt:
    Hij moet van een meisje zijn van rond de 15-16 jaar. Dus geen model die klaar is om in de playboy te staan!
    Het mag geen scene foto zijn.
    Ik wil ook een tekstje waarin je jezelf in de serie voorstelt.

    Sorry dat k kieskeurig ben, maar ik wil gewoon een reeks maken waarin geen scenes in meespelen, gewoon om even origineel te zijn xD
    Deze reeks betekend veel voor mij, dus als je er deel van wil utmaken, dan moet je je zo snel mogelijk opgeven voor de reeks!


    Moof

    I wanna Rol>> Een Hypere, Coole chickkaa xD
    Naam:
    Rose (A)
    Leeftyd:
    16
    Hobby's:
    Heb er geen -_-'
    Foto:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=78711
    Textje
    Listen up Bitch

    Yeah, Here I Am

    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Ik heb 1 oudere broer, 18 , Naam = Ismaïl Maar meer heeft deze chicka niet te zeggen dus..

    Byeee!



    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    I wanna Rol
    Naam:
    Rose (A)
    Leeftyd:
    16
    Hobby's:
    Heb er geen -_-'
    Foto:
    Kyk maar in myn FB
    Textje
    Listen up Bitch

    Yeah, Here I Am

    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Joyce is my Sweetheart en als je aan haar komt, Wurg ik je! So don't touch her! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So Byeee!



    XxX Rose


    Ik wil de rol die je wil, ik wil een URL van je foto! Je tekstje zegt ook niet veel over je personnage hé? En er komt geen joyce voor in de sere, dus...zou je hem wat willen aanpassen?
    Dankje


    Moof

    Verkeerd tekstje gegeven
    -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Aangepast x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je naam in de reeks; Michelle

    Je leftijd in de reeks (niet ouder dan 17!); 16

    Je hobby's in de reeks; Shoppen, Feesten, Zingen, Dansen, Acteren, Gitaar spelen

    Je foto in de reeks (IK WIL EEN URL + GEEN SCENE FOTOS!!!]; http://www.dailymakeover.com/appImages/galleryImages/Celebrity_Hairstyles/Ashley_Olsen+May_2004.jpg


    Ik wil ook een tekstje waarin je jezelf in de serie voorstelt.;


    Héééy Biatch! Bek dicht, want Michelle gaat haar zelf voorstellen! Nou ik ben dus Michelle en ben 16 jaartjes jong, mijn hobby's zijn gitaar spelen, shoppen, zingen, danse en acteren. Ik heb een hekel aan spruitjes en chocolade ^^ Je denkt nu vast iedereen hou toch van chocolade? Nou ikke niet x] Ik moet elke dag wel een milkshake [a] en dan vooral banaan x] Nu ik het toch over milkshake's heb! Ik ga er lekker eentje voor mezelf halen en lekker niet voor jou! Byee.<3

    Ike wil 1 hieper kind zijn :D

    Je naam in de reeks; Elle



    Je leftijd in de reeks (niet ouder dan 17!); 15



    Je hobby's in de reeks; Gitaar spelen,, Zingen,, Zoon bettje alles wat met muziek te maken heeft, Skate, en Kikboxe

    Je foto in de reeks (IK WIL EEN URL + GEEN SCENE FOTOS!!!]; http://partyflock.nl/albumelement/43892526:whii_Bell.html



    Ik wil ook een tekstje waarin je jezelf in de serie voorstelt.; Hoii Hoii!! Ik ben Elle, en leef al 15 jaartjes op deze werled,,nog niet zo lang dus. Ik heb dan ook nog een heel leven voor me! Uuh, ik hou heeel er van mijn vriendje en vriendinetjes,, als je aan ze zit,, maak ik je af
    (6) Ja ik zou ook bang worden als ik jullie was:P want ik gebruik zo me Kikbox Ervaring,, Ja ik zit op Kikboxe,, is echt leuk,, behalfe als ik weer is een stoot op me neus krijg -_-'' Vedder, doe ik heel graag skateboarden. Ik ben best wel goed,, al zeg ik het zelf :D Zoal je al kan merken,, heb ik soms me ego kanten, Maar wie heeft dat zou niet, Ik ben wel heel lief hoor,, sta altijd voor em vrienden klaar, en ben niet snel op me mondje gevallen. Ik Ben Verslaaft aan Lolly's en Bubbelgum, je ziet me ook niet zonder.
    O K*t Ik had afgesproken, met een paar vrienden in het skatepark, dus ik moet gaan
    Xx Bye


    Dunno ><

    Je naam in de reeks; Anouk

    Je leftijd in de reeks (niet ouder dan 17!); 15

    Je hobby's in de reeks; Dansen, kan heel goed ! Kletsen aan de telefoon, en HIP zijn (A)

    Je foto in de reeks (IK WIL EEN URL + GEEN SCENE FOTOS!!! http://i65.photobucket.com/albums/h203/comicbase/fotoliz2.jpg


    Tekstje; Haaa Babes!
    Ik ben Anouk. 15 Jaartjes jong, en die leeftijd is best Sh¡t! Want je mag nog nét niet uit, je moeder wordt hysterisch. (Ze kan er ff niet meer tegen, waarbij ik zeg; Joh doe toch normaal~!) Ik ben een meisjes-meisje. ^^ Ik hou superveel van shoppen, dan voel ik me echt VRIJ. Mijn langste telefoongesprek was [met de gewone telefoon] 4 uur. Knap hé? Samen met mijn vriendin heb ik dat voorelkaar gekregen! Ik hou ontzéttend veel van dansen, en ben ook een x gevraagd voor een clip. Jammer genoeg was dat maar 1 keer en never nooit meer. Lolly's. Ja, daar kan ik echt niét zonder. Ze zijn zooooo lekkr! Ik snap niet dat ik ze vroeger wálgelijk vond. Nou dat was het ongeveer.
    KUS xx Anouk


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Pfer die foto,, Is die ook goed als die getekent is?


    Dunno ><

    ik heb de foto aangepast!!!

    Ik wil de normale coole cicka zijn ^^ off de hypere chicka Ö

    Je naam in de reeks: Ellen

    Je leftijd in de reeks (niet ouder dan 17!): 17

    Je hobby's in de reeks: DAnsen, Zingen, naar muziek luisteren..

    Je foto in de reeks (IK WIL EEN URL + GEEN SCENE FOTOS!!!: http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/zui3.jpg




    Ik wil ook een tekstje waarin je jezelf in de serie voorstelt.:

    Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. En natuurlijk lieft ik mijn Übergeweldige Sidekick telefoon.Zelf voor gespaard =] Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33

    Ik heb me foto aangepast!! Je moet maar even zeggen, wat je er nu van vind,, ik kon niks normaals vinden,,dus heb ik mezelf maar even gepakt,, ik kijk niet echt vrolijk(Kijk in de zon),, maar aangezien ik wel Bubbelgum Verslaaft ben. Zeg maar of ik weer een andere moet gaan zoeken of dat deze goed is


    Dunno ><

    http://romanticize.deviantart.com/art/hey-kid-88126730


    Dunno ><

    http://6igella.deviantart.com/art/Skater-girl-84916339 ????


    Dunno ><

    GA je nog beginnen of niet :P


    Dunno ><

    Rol: Cool die normaal of hyper is.

    Naam: Lotte
    Leeftijd: 15
    Hobby's: Snowboarden&Foto's maken.
    Foto:
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=80466

    Tekstje:
    Hi Guys!, Ik ben Lotte en ben 15 jaar oud. Mijn hobby's zijn snowboarden en foto's maken. Ik ben altijd wel vrolijk en soms kan ik heel hyper zijn! De meeste vinden mij schattig, maar positieve reacties krijg ik ook. Op school ben ik erg populair en doet de meerderheid aardig, en diegene die niet aardig doen die krijgen dan wel een grote bek van mij terug.. Wil je meer weten? Vraag het dan!

    xxLotte


    BabyCakes.x3.