• Ja, dat lees ik nu net op Tumblr en zo en nu wil ik het toch wel weten. Wtf, is er gebeurd? Er staat dus dat Zayn en Louis een "whiplash" of zo hebben, geen idee wat dat is, omg faal. Niall een hersenschudding en dat Harry en Liam ongedeerd zijn, holy fuckkkk.
    Oké, iemand met meer informatie, post alsjeblieft. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, in oktober, toch? Ik wil zo graag dat ze weer naar Nederland komen

    Ik wil zo graag dat ze ooit eens naar België komen? :')

    Ik vind het echt zielig voor hun, hopelijk voelen ze zich snel beter. Ik keek net ff op twitter en het eerste wat ik zag was deze tweet;
    OneDirectionFRA Holly Leslie .... ♥
    1D Were In A Car Accident , Harry Was Driving. Harry And Liam Are Fine But Louis Zayn And Niall Have Whiplash. Theyre OKAY ! :) Dont Worry x

    Als dat echt zo is vind ik dat echt sneu voor Harry. Hij heeft net z'n rijbewijs. Ik ben wel blij dat Lou, Zayn en Niall alleen een 'whiplash' hebben, als je bedenkt dat het heel anders had kunnen aflopen.


    There is nothing more badass than being yourself

    Rot voor ze, maar ze tweeten gewoon normaal door dus zo heel erg was de schok blijkbaar niet (:



    Volgens mij gaat het dan wel goed als ze nog gewoon zulke dingen tweeten (:


    Not all those who wander are lost.

    http://twitpic.com/83hbbi Op deze foto lijkt het net of Niall een blauwe plek ofzo op z'n wang heeft.


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    Ik vind het echt zielig voor hun, hopelijk voelen ze zich snel beter. Ik keek net ff op twitter en het eerste wat ik zag was deze tweet;
    OneDirectionFRA Holly Leslie .... ♥
    1D Were In A Car Accident , Harry Was Driving. Harry And Liam Are Fine But Louis Zayn And Niall Have Whiplash. Theyre OKAY ! :) Dont Worry x

    Als dat echt zo is vind ik dat echt sneu voor Harry. Hij heeft net z'n rijbewijs. Ik ben wel blij dat Lou, Zayn en Niall alleen een 'whiplash' hebben, als je bedenkt dat het heel anders had kunnen aflopen.

    Wordt z'n rijbewijs nu afgepakt?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb helemaal niks met 1D, maar een whiplash is wel kut. Heeft mijn vader ook jaren en jaren geleden opgelopen (was ik nog niet geboren) en hij heeft er nog elke dag last van.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eledhel schreef:
    (...)
    Wordt z'n rijbewijs nu afgepakt?

    ik hoop het niet voor hem (H)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Wordt z'n rijbewijs nu afgepakt?


    Haha (krul)


    26 - 02 - '16

    Eledhel schreef:
    (...)
    Wordt z'n rijbewijs nu afgepakt?


    Geen idee, denk het niet. Ik zei sneu, omdat dit waarschijnlijk een van de eerste keren is dat Harry achter het stuur zat met een rijbewijs op zak.


    There is nothing more badass than being yourself

    Weet nu serieus nou niemand dat het gewoon een kleine botsing is?
    En dat de bodyquard van 1D dat had getweet dat er niks aan de hand was?
    Of lig dat alleen aan mij? O_o


    Carpe Diem x

    HarrysBum schreef:
    http://twitpic.com/83hbbi Op deze foto lijkt het net of Niall een blauwe plek ofzo op z'n wang heeft.


    Nou, ik heb geen blauwe plek gezien en na twee minuten voelde ik me echt dom omdat ik gewoon naar zijn wang zat te staren


    Physics is awesome

    HarrysBum schreef:
    http://twitpic.com/83hbbi Op deze foto lijkt het net of Niall een blauwe plek ofzo op z'n wang heeft.


    Wow. Een blauwe plek. Wat erg. :')


    26 - 02 - '16



    proof.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:16 ]


    Not all those who wander are lost.

    PHENOMENIALL schreef:



    proof.


    Dat is mooi (:


    26 - 02 - '16

    Guys, thanks for all you messages. We were involved in a really minor accident - we are all absolutely fine!van @nialloffical