• Ja, dat lees ik nu net op Tumblr en zo en nu wil ik het toch wel weten. Wtf, is er gebeurd? Er staat dus dat Zayn en Louis een "whiplash" of zo hebben, geen idee wat dat is, omg faal. Niall een hersenschudding en dat Harry en Liam ongedeerd zijn, holy fuckkkk.
    Oké, iemand met meer informatie, post alsjeblieft. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wat is eigenlijk de twitter van die bodyguard? Ik wil hem followen.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Neeeee niall had geen hersenschudding,
    Ik heb een onedirection twitter en het enige is dat niall en zayn en Louis een whiplash hadden, het was gister, maar alles gaat nu weer goed PFOE,
    <33

    informatie o.a van Liam's girlfriend; scroll naar beneden voor een tweet naar een fan, ze doet in 'reply' dus je kan zien wat de fan tweette x

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:41 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Maitreya schreef:
    BOEIEND.
    Mensen krijgen dagelijks auto-ongelukken en die sterven zelfs.
    Dan verdienen die modepopjes van One Direction echt geen extra aandacht -_-

    jij wilt waarschijnlijk ook dingen over je 'idool' weten.

    TOMLINSONx schreef:
    Neeeee niall had geen hersenschudding,
    Ik heb een onedirection twitter en het enige is dat niall en zayn en Louis een whiplash hadden, het was gister, maar alles gaat nu weer goed PFOE,
    <33

    informatie o.a van Liam's girlfriend; scroll naar beneden voor een tweet naar een fan, ze doet in 'reply' dus je kan zien wat de fan tweette x


    Je link werkt niet


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Je link werkt niet

    Je moet 'informatie' weghalen in de link. (;


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Maitreya schreef:
    BOEIEND.
    Mensen krijgen dagelijks auto-ongelukken en die sterven zelfs.
    Dan verdienen die modepopjes van One Direction echt geen extra aandacht -_-

    dat is altijd zo met beroemde mensen, een gewoon iemand is niet meer belangrijk. :3 Maar gelukkig zijn ze ongedeerd.


    Save me from myself.

    Niall Horan @Niallofficial
    Guys, thanks for all you messages. We were involved in a really minor accident - we are all absolutely fine!

    Heb ik bij Niall gelezen op twitter, dus hopelijk zijn ze echt allemaal ok. (:


    Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -

    PinkaminaPie schreef:
    (...)+10


    +10


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Harmonia schreef:
    Niall Horan @Niallofficial
    Guys, thanks for all you messages. We were involved in a really minor accident - we are all absolutely fine!

    Heb ik bij Niall gelezen op twitter, dus hopelijk zijn ze echt allemaal ok. (:


    ik denk dat ze allemaal wel oke zijn, anders zet Niall zoiets niet op twitter (:

    Maitreya schreef:
    BOEIEND.
    Mensen krijgen dagelijks auto-ongelukken en die sterven zelfs.
    Dan verdienen die modepopjes van One Direction echt geen extra aandacht -_-


    Meer dan dit valt er niets te zeggen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    jemig, stop eens met al dat gehaat, mensen zijn fan van iemand, en als je fan van iemand bent, dan boeit het je nou eenmaal,

    sorry, ik snap het heus wel, maar ik denk dat dit topic meer bedoelt was voor bezorgde fans,


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Eyes schreef:
    One Direction en hun fans kunnen er niks aan doen, dat het waarschijnlijk in het nieuws zal komen. Dat doet de media, persoonlijk vind ik het heel erg als iemand een auto-ongeluk krijgt en overlijd. Helaas is dit vaak niet interresant genoeg voor de media, maar als One Direction zoiets over komt is het wel groot nieuws.

    Hun fans zijn bezorgd om hen en ik ook. Het zijn en blijven mensen, ieder mensen leven is belangrijk voor mij



    +100


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Het was een "minor" ongeluk, maar ze zijn allemaal oké. (:
    lol gelukkig maar xd


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    hm, ja, maar zoals je vertelt is er gelukkig niets ernstig :)


    Be yourself

    Moeten jullie nou bij elk One Direction topic ruzie discusseren. Kom op , doe gewoon wat normaler tegen elkaar.


    we danced all night to the best song ever.