• Ja want ik ben die ov kots zat.
    Ik had Dinsdag voor 4 euro heen en terug naar Tilburg gereisd dus er hoort nog iets van 6 euro op te staan. Vandaag ging ik weer naar Tilburg. Wil ik over stappen zegt hij er te weinig op staat. Dus ik over de zeik want ik heb bij alles zeker weten uit gecheckt.
    Dus ik ga hem opwaarderen bij zo'n apparaat. Wadeert hij niet op. Nu zit ik hier in de kou te wachten op mijn mama omdat die zo lief is om me te halen.

    Mensen, ik reisde met de bus. Niet met de trein.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:20 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een Buzzypas,daarom heb ik geen probleempjes ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Negligible schreef:
    Dat systeem is echt helemaal anders of bij ons ;o Het klinkt ingewikkeld


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vind het eigenlijk wel fijn dat we nu die dingen hebben. Voor mij is het goedkoper en makkelijker. Maar daar staan dat suck wel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik hou van mijn OV. Omdat er een studentenreisabo opstaat en ik dus gratis reis. Maar OV's zuigen over het algemeen zwaar hard!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je moet ook wel 10 euro op je ov hebben staan wil je met de trein reizen :')

    Fantasia schreef:
    Je moet ook wel 10 euro op je ov hebben staan wil je met de trein reizen :')


    Ik reisde met de bus


    "Ignite, my love. Ignite."

    Damn, de OV is echt duur. Dus nu mag ik mooi elke dag naar school fietsen. D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.