• Op 4:40 kijken voor Stylinson moment haha :Y)

    Maar in ieder geval:
    Wat vind jij van de diaries? Ik vind het soms een beetje te ingestudeerd lijken, maar ik vind het wel leuk dat ze dit weer doen (:
    Jullie?


    Not all those who wander are lost.

    Ja , wat je zelf zegt ; ingestudeerd. Maar wel grappig (:
    Ik zat aan het eind ; Niall is dun als hij tussen Louis en Zayn zit , hahaha.
    En harry's Oeh yeahh. als Louis zijn verpakking kust. HAHAHA
    & Zayn zoals gewoonlijk ; sexy.

    Here you go , mijn bijdrage

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 19:08 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb deze net bekeken, omdat Liam hem tweette, haha. Ik vind dat eindstukje echt leuk. En ik moest zo hard lachen toen Niall lachte, wat een aanstekelijke lach heeft hij toch!

    Maar volgens mij is het ook heel erg ingestudeerd, want dat valt echt wel op. En ik vind Harry zo nors lijken de laatste paar filmpjes, dat viel me ook wel op. Maar ik vind het nog steeds leuk, of het nu ingestudeerd is of niet. :'D

    Niall is unbelievable cute. Seriously.
    En op het eind Larry Stylinson = ik ging dood. Dat Harry 'Oh yeah' zei, dat merkte ik pas de tweede keer toen ik het filmpje keek en toen was ik nog meer dood.

    Ja... Geniaal weer. Ik moest echt keihard lachen...
    Die lach bij Niall op 2:08 GEWELDIG. Ik ging dood.

    Ik ging heel vaak dood... ^^


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik vond deze trouwens minder ingestudeerd dan de vorige.
    En dat is best raar, maar hier zaten ook wel dingen in die ingestudeerd waren - een hele boel zelfs - alleen ik vond het ...

    Moeilijk uit te leggen, maar ze lieten het minder ingestudeerd lijken door te lachen en plezier te hebben...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    I just fucking love all the video diaries! ^^
    En Niall is so cute! Zijn lach! <3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 19:13 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Niall's lach is gewoon leuk.<3 Wat had Lou nou om z'n hoofd? Dat einde is echt grappig. Larry Stylinson.;3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 19:16 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Ah Niall is echt de helft in de breedte van de anderen, schattig. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    HarrysBum schreef:
    Niall's lach is gewoon leuk.<3 Wat had Lou nou om z'n hoofd? Dat einde is echt grappig. Larry Stylinson.;3


    Volgens mij was het verband


    Physics is awesome

    Hij was echt grappig. Dat Louis van die bank afvalt en die zoen op dat pakje.

    Niall: Louis, on your right!
    Ik snapte niks van dat gedeelte van Harry's kont, was ook schattig dat Liam aan Harry's haar ging zitten.


    Firm believer of all that is magic

    En te veel 'verborgen' Larry... Jep, I'm dead.

    Oke, nu ben ik serieus dood. Wat ik nu toch zag... *deaddeaddeaddeaddead*

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 19:28 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Larry ftw. Ik wist het wel:Y)

    Maar idd, het is altijd wel een beetje ingestudeerd. Ze moeten die jongens gewoon voor de camera zetten, ze zijn nog jong én grappig, zelf kunnen ze best iets verzinnen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    het was spontaner dan de vorige vond ik. Dat was vooral te merken aan Niall die continu in een duik lag om Louis. ^^

    haha i love them!<3
    en dat einde met die poppen is geweldig

    Famine schreef:
    Niall is unbelievable cute. Seriously.
    En op het eind Larry Stylinson = ik ging dood. Dat Harry 'Oh yeah' zei, dat merkte ik pas de tweede keer toen ik het filmpje keek en toen was ik nog meer dood.

    Ja... Geniaal weer. Ik moest echt keihard lachen...
    Die lach bij Niall op 2:08 GEWELDIG. Ik ging dood.

    Ik ging heel vaak dood... ^^


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.