• "Hello, it's me.."

    Hi lieve Quizletters,

    Terwijl ik aan het studeren was dwaalde mijn gedachten ineens naar jullie toe, dus ik besloot eens even weer een kijkje te gaan nemen hier. Ik mis jullie stiekem wel een beetje hoor en ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat.

    Dus: hoe gaat het met jullie en hoe gaat het met Quizlet? En, weten jullie nog wie ik ben?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ooh haai ^^
    Welkom terug (weer voor even?)
    Hier gaat het prima hoor en met je opleiding? Lukt het allemaal een beetje?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2017 - 17:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Ooh haai ^^
    Welkom terug (weer voor even?)
    Hier gaat het prima hoor en met je opleiding? Lukt het allemaal een beetje?


    Voor heel eventjes weer terug, hopelijk kan ik mezelf beheersen en zo weer terugkeren naar mijn studiesessie.
    Mijn opleiding is geweldig! Wel heel veel werk, nog meer zelfs dan ik al had verwacht. Maar ik heb het onder controle, dus eigenlijk gaat het prima.

    En, hoe bevalt het bemiddelaarschap? Is de Qrew wel een beetje lief geweest voor jullie? (:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2017 - 17:20 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik herken je profielfoto haha (:


    And then we'll see it.

    Anatomy schreef:
    (...)

    Voor heel eventjes weer terug, hopelijk kan ik mezelf beheersen en zo weer terugkeren naar mijn studiesessie.
    Mijn opleiding is geweldig! Wel heel veel werk, nog meer zelfs dan ik al had verwacht. Maar ik heb het onder controle, dus eigenlijk gaat het prima.

    En, hoe bevalt het bemiddelaarschap? Is de Qrew wel een beetje lief geweest voor jullie? (:


    Haha zeker, erg lief. Bevalt goed bemiddelaar zijn. *O*
    Fijn dat ik wat kan doen ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Koffie schreef:
    Ik herken je profielfoto haha (:


    Hahaha, yay! Ik jouw username.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Haha zeker, erg lief. Bevalt goed bemiddelaar zijn. *O*
    Fijn dat ik wat kan doen ^^


    Aww, wat fijn om te horen! Het is ook een super leuke taak en het geeft zeker voldoening vaak.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:




    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hoooooi.
          Natuurlijk ken ik jou nog wel! Je was ooit een bemiddelaar, maar bent daar toch mee gestopt voor oa je studie. Wat leuk dat je weer eens een kijkje neemt op Quizlet en ons toch niet helemaal vergeten bent. (blush)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fijn je weer te zien hier, Megan! Door de titel dacht ik even dat je op reis ging. Het is wat anders zonder jou in het team. Maar je nieuwe opvolgers zijn goed bezig. (nerd)


    Ik wil een tuin vol egels

    Hyunju schreef:
    Hoooooi.
          Natuurlijk ken ik jou nog wel! Je was ooit een bemiddelaar, maar bent daar toch mee gestopt voor oa je studie. Wat leuk dat je weer eens een kijkje neemt op Quizlet en ons toch niet helemaal vergeten bent. (blush)


    Yes, that's me! ^^
    Ik ben jullie zeker niet vergeten. <3


    Rubin schreef:
    Fijn je weer te zien hier, Megan! Door de titel dacht ik even dat je op reis ging. Het is wat anders zonder jou in het team. Maar je nieuwe opvolgers zijn goed bezig. (nerd)


    Oh ging ik maar op reis, hihi.
    Dat vind ik fijn om te horen, ik heb alle vertrouwen in ze en in jullie natuurlijk ook! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )