• Ik heb laatst hele erge ruzie gehad met een vriendin. Het kwam erop neer dat zij opeens nooit meer naast me wilde zitten in lessen waarbij we eerst gewoon standaard naast mekaar zaten, en ik vond dat niet leuk. Toen hebben we heel lang gepraat, heeft ze uitgelegd dat omdat zij de enige is waar ik mee omga van de havo, zij zich soms verplicht voelt om naast mij te zitten. Dat snapte ik opzich wel dat dat niet leuk was. Maar toen zei ze iets van ik voel me niet altijd fijn als ik naast je zit.. ik zo waarom dan. Toen zei ze ja je bent anders op school dan op msn. We hebben het wel goedgepraat enzo, maar dat vond ik toch niet echt leuk. En als ik morgen na de vakantie weer naar school moet en naast haar zit (ja, we zitten nog wel sommige lessen naast) weet ik zeker dat ik de hele tijd ga letten op hoe ik me gedraag, en dat vind ik vervelend. Weet iemand wat ik nu moet doen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    anybody help me? ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hmm, ik denk dat het een beetje onvermijdbaar is, maar probeer je niet verplicht te voelen om iets te zeggen. Als er af en toe een stil moment valt, is het niet erg. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik raad je aan om gewoon jezelf te blijven.;) Niemand kan gedwongen worden om een ander helemáál aardig te vinden. Wie weet zit ze in een moeilijke periode, weet ze niet zelf ook niet precies wat ze wil. Laat het rusten en probeer gewoon jezelf te blijven bij haar. Als je wil kan je ook proberen om meer met anderen om te gaan.
    Dit soort dingen gebeuren vaak, ook al is dat niet altijd te zien. Mensen, vooral pubers, raken vaak verward over zichzelf en laten dat dan per ongeluk op een verkeerde manier blijken op de mensen om hun heen, vooral de mensen waar ze veel om geven.;) Het zal heus wel over gaan!
    Succes ermee!!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Gewoon jezelf zijn en niet anders voor doen.=D


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Gewoon jezelf zijn.
    Jij hoeft niet te veranderen omdat iets aan je haar niet bevalt. Als zij echt problemen met je gedrag heeft, dan moet ze maar aangeven dat ze alleen via msn of niet contact wilt hebben.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Be your beautiful self!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."