• Hi! (:
    well ik kwam gister weer op een idee, maar ik weet niet of het leuk/origineel is.

    De 20 jarige [] is ernstig ziek. Wanneer ze van haar dokter te horen krijgt dat ze nog maar een maand te leven heeft, besluit ze om eindelijk eens echt te leven. Ze doet alles wat ze altijd al heeft willen doen. hierbij ontmoet ze ook een zanger van One Direction, Zayn Malik. De twee worden gek op elkaar, het enige probleem is dat Zayn niks van haar ziekte weet. [] wil Zayn geen pijn doen, daarom verteld ze Zayn niet wie ze werkelijk is. Zayn ziet haar als zijn ware liefde, en dat laat hij ook iedere dag merken. [] vind dat er een reden is waarom ze dood gaat. Zij geloofd dat God haar Zayn's engel heeft gemaakt, en dat het haar taak is om Zayn de betekenis van het leven te laten zien. [] wil ook dat Zayn, na haar dood, ook gelukkig word. Daarom denkt zij ook dat god haar de opdracht heeft gegeven, Zayn zijn ware liefde te laten vinden. Voor haar dood schrijft ze brieven voor hem, brieven die hem telkens weer een beetje achter de waardheid laat komen. De brieven leiden Zayn door haar leven, en telkens ook steeds een stukje dichterbij bij het leven van zijn ware liefde.


    Ik ga er denk ik een soort van boek van maken haha boek 1 vanuit zayn's pov, en dan word boek 2 (vervolg) vanuit zayn's ware liefde pov maar goed dat moet ik nog even kijken haha (: Ohja de reden dat er [] staat, is omdat ik nog geen naam had!

    Het is gewoon een idee, en als ik het ga doen, moet ik het natuurlijk nog uitwerken! maar anyway is het leuk? en is het een beetje origineel? Trouwens i'm sorry for de eventuele spelfouten, ik zit momenteel op mn mobiel dus die heeft geen spellingscontrole haha well let me know what you think (: xx

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 0:13 ]

    ik vind het een leuk idee!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Dit is een geweldig idee!
    Ik zou het heeeeeeeeel graag willen lezen! :Y)
    Xxx

    Succes ermee
    -gaat verder maar niets zeggen-


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Succes ermee
    -gaat verder maar niets zeggen-

    Je mening is hier welkom, dus tell me.. (:

    xEspana schreef:
    (...)
    Je mening is hier welkom, dus tell me.. (:
    Zonde van One Direction, that's all I can say.
    En ohja, ff letten op de tijden die je gebruikt, je mixt ze namelijk door elkaar in dit stukje ;)


    Life is hard and then we die

    Vind het een leuk idee, alleen zo zonde om daar dan een fanfictie van te maken. :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    redelijk veel dt fouten, maar ik neem aan dat het komt omdat je het snel hebt getypt. Misschien probeer ik het wel. Laat maar weten als je begint.


    Cool, neat, swell -Cry

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Zonde van One Direction, that's all I can say.
    En ohja, ff letten op de tijden die je gebruikt, je mixt ze namelijk door elkaar in dit stukje ;)

    Hmm ik moet je daar mischien wel een beetje gelijk in geven!
    anyway ik denk, en weet wel bijna zeker, dat One Direction in het eerste deel zegmaar geen rol spelen. Hun naam zal af en toe wel eens vallen, maar het staat los van het verhaal zegmaar.. if you know what i mean? (:
    voor het tweede deel, wat ik in mijn hoofd heb, spelen ze denk ik wel een rol maar ik moet het nog even allemaal uitwerken! Oh sorry, ik heb het op mijn mobiel getypt en meestal word het bij mij dan een beetje onoverzichterlijk! anyway bedankt voor je eerlijkheid (:

    Paynelinson schreef:
    redelijk veel dt fouten, maar ik neem aan dat het komt omdat je het snel hebt getypt. Misschien probeer ik het wel. Laat maar weten als je begint.
    Haha ja normaal let ik er wel op maar zit momenteel op mijn mobiel en dan typt het wat onoverzichterlijker (: Als ik begin, dan laat ik je het weten!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 0:40 ]

    En dat in een maand? Dat vind ik wel erg ongeloofwaardig. Als ze die jongen ontmoet en ze worden verliefd en krijgen een relatie en ze gaat dood, is er dan pas een maand voorbij?


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    En dat in een maand? Dat vind ik wel erg ongeloofwaardig. Als ze die jongen ontmoet en ze worden verliefd en krijgen een relatie en ze gaat dood, is er dan pas een maand voorbij?

    Hmm daar heb je inderdaad wel gelijk in! Ze krijgen inieder geval geen relatie en ook vertrekt zij al voordat ze dood gaat. Eigenlijk is die informatie meer een inleiding voor het verhaal.. ik ga het waarschijnlijk ook niet echt 'behandelen' in de story maar je hebt inderdaad wel gelijk, een maand is wel kort! Nouja ik moet het toch nog allemaal uitwerken maar inieder geval bedankt (:

    Als het nou niet over 1D ging had ik het gelezen. -_-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Rond dat thema zijn er al veel story's gemaakt, maar dit lijkt toch iets anders. Ik zou het wel willen lezen. (:


    Save me from myself.

    Leuk idee maar weer 1D zucht..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    JustYouAndMe schreef:
    ik vind het een leuk idee!!

    ik dacht bij tell me what you think en je gebruikersnaam: Mijn gitaar is ook het merk espana


    Firm believer of all that is magic