• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    Ik leunde tegen een boom aan en keek omhoog. Het begon al donker te worden. Ik zag bladeren en wat wolken. Ik hoorde iemand aankomen. Ik had geen zin in kijken wie. Diegene kwam naast me zitten en nam een hap van iets. Ik vermoedde een appel. 'Hoi,' zei ze en ze nam nog hap. Ik hoorde dat het Alice was. 'Hoi,' antwoordde ik zonder om te kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Hoe is het?' vroeg ik hem. Een eindje verderop zag je de zon en de lucht eromheen donkerder worden. Mijn favoriete moment was wanneer het een beetje roze werd.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Hoe is het?' vroeg ze. Ik keek naar de bladeren. Er brak een blaadje van de tak af en dwarrelde naar beneden. 'Goed, en met jou?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Met mij gaat het ook goed... Geloof ik.' Ik wist niet precies hoe het op dat moment met me ging, en ik had geen idee hoe dat kwam.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ik doe even een onzin berichtje want dan bn ik even op dit topic 'geabonneerd a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'Met mij gaat het ook goed... Geloof ik,' antwoordde ze. 'Hoezo twijfel je?' vroeg ik aan haar. Het was de hele dag al aardig warm. Tenminste, vond ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Ik heb geen idee waarom ik daaraan twijfel.. Ik ben gewoon een beetje in de war, denk ik.' En daar ging ik weet met mijn 'denk ik'. Waarom kon ik niet eens een normaal antwoord geven op een vraag, in plaats van alles wat ik zelf zei in twijfel te trekken?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Jou schuld dat het nu een softie word]

    Derek Souza

    'Ik heb geen idee waarom ik daaraan twijfel.. Ik ben gewoon een beetje in de war, denk ik,' zei ze. Ik keek haar aan. 'Waarom ben je in de war?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [In de boeken is hij zo leuk als softie. :9~]

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Weet ik veel waarom, ik weet alleen dat ik even niets meer zeker weet van mezelf.' Ik zuchtte.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Ja, ok.. Maar snauwen is leuk D: XD Degrassi is erop.. Wees blij dat ik hem al gezien heb ;P]

    'Weet ik veel waarom, ik weet alleen dat ik even niets meer zeker weet van mezelf,' zuchtte ze. Ik bleef haar aankijken. 'Ik kan als een echte psycholoog gaan voordoen, maar één, ik ben halfnaakt en twee, ik heb de juiste vragen niet'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [DEGRASSI.Sorry. Maar ik moet sowieso gaan. En aangezien ik niet denk dat er nog iemand gaat reageren vandaag, kunnen we Alice en Derek misschien veranderen in een zombie? :'D]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 22:43 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Whahah XD Damned, je mag niet gaan ;P & ik vind het goed ofzo.. denk ik]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Omg, bij het 6de topic reageerde ik als laatst xd
    Ik was 4 dagen logeren :P
    Mag ik een korte samenvatting?]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 16:45 ]

    [Ehm,, er zijn psycho uren geweest met Derek? Ehm,, wat is er nog meer gebeurd.. Niet echt veel interessants..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MoonBerry schreef:
    [Omg, bij het 6de topic reageerde ik als laatst xd
    Ik was 4 dagen logeren :P
    Mag ik een korte samenvatting?]

    [Alison en Julean hebben wat. Cat en Alex hebben wat. Will vond Selena leuk, maar Selena durft niet. De Ninja persoon is niet meer terug gekomen. Selena is uitgebarsten. Ze liet iedereen binnen 10 meter vette pijn krijgen maar ze verloor controle en gaf op een gegeven momen iedereen pijn. Alleen bewusteloosheid kon haar stoppen. Julean wil met niemand ruzie en houd zich overal den beetje buiten. Meer weet ik niet o ja Ali bemoeit zich steeds met Derek en dat vind Derek supper irritant.]


    I'm finally back, Finally after a Year break