• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mila Mcbrown
    Ik pakte snel een bakje cornflakes en vlugte naar mijn vaste donkere plekje onder de trap waar ik de capuchon af deed, en tevreden at ik mijn cornflakes met uitzicht op de hele hal en de vrijetijdsruimte

    Elena Demore

    Ik verveelde me. Ik ging rondlopen. Toen ik uit de vrijetijds ruimte kwam lopen zag ik iemand verdwijnen onder de trap. Ik liep naar de trap toe en keek wie er zat. 'Hallo, waarom zit jij hier?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Eerlijk ? Ik had deze film al zoveel gezien dat hij gewoon stom werd. Of het lag aan mijn humeur, alweer. "Genoeg Cat, breek je rug" zei ik tegen mezelf. Ik fronste mijn hoofd, waarom zei ik dat nu ? Ik haalde mijn schouders op en deed mijn zoveelste poging voor het lopen op mijn handen. Zonder succes ... ALWEER.

    Mila Mcbrown
    'Ik hou niet van het daglicht,' zeg ik en ik glimlach 'Paranoia noemen ze dat. Volgens mij ken ik je nog niet, ik ben Mila.'
    Ik lepel mijn bakje cornflakes leeg.

    Selena Demore

    'Paranoia noemen ze dat. Volgens mij ken ik je nog niet, ik ben Mila,' zei ze. 'Hoi Mila, kan ik je helpen zodat je wel in het daglicht kan?' vroeg ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mila Mcbrown
    'Nee ik ben vervloekt, ik kan zo wat niets zien in het daglicht, ik kan alles slechter horen, ik kan alles slechter in het daglicht, in het donker ben ik een soort ninja,' zeg ik lachend.
    'En waarom zit jij hier?'

    Selena Demore

    Ze legde alles uit. 'En waarom zit jij hier?' vroeg ze tenslotte. 'Ehm, ik ben half onsterfelijk,' zei ik. 'Helpt een zonnebril niet tegen het ligt?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mila Mcbrown
    Ik schudde mijn hoofd.
    'Half onsterfelijk? Wat gaaf, wat kan je dan allemaal?' vroeg ik nieuwschierig.

    Selena Demore

    Ze schudde haar hoofd. 'Half onsterfelijk? Wat gaaf, wat kan je dan allemaal?' zei ze met een nieuwsgierige stemmetje erdoor heen. 'Jammer dat een zonnebril niet help,' zei ik. 'En ik kan, manifesteren, snel rennen en als ik mensen aanraak zie ik hun verleden en soms de toekomst. Ow, ik heb daardoor ook geen last van pukkeltjes en al dat soort dingen,' legde ik uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mila Mcbrown
    'Oh wat cool! Kan je dan bijvoorbeeld zien of ik ooit nog normaal zal zijn in het daglicht, of dat ik als een half-vampier voor de rest van mijn leven rondloop?' vraag ik.

    [Ik ga eten, daarna doe ik nog ff mijn huiswerk wat totaal niet veel is dus tegen vanavond ben ik wel terug, half negen ofs ?]

    Selena Demore

    'Ehm, misschien. Maar ik beslis niet wat ik te zien krijg,' ik slikte. 'Of ik krijg een verleden te zien, of erge momenten die iemand mee heeft gemaakt, of leuke dingen'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mila Mcbrown
    'Wil je het proberen?' vraag ik en ik steek mijn hand naar haar uit en laat hem vlak voor haar hangen.
    [Ik ga denk ik nog een rolletje maken, aangezien mijn docente was overgenomen. Weet iemand toevallig nog iets leuks voor een gave?]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:23 ]

    Selena Demore

    Mila stak haar hand uit. Angstig keek ik ernaar. 'Is het goed als ik het nu nog niet zo goed durf?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mila Mcbrown
    'Je moet het toch een keer uitproberen, en ik heb niet zo veel meegemaakt en ben ook niets wilds van plan dus veel schokkends krijg je waarschijnlijk niet te zien,' zeg ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt