• Ken je van die momenten dat je bij iemand bent, of bij je eigen thuis, of gewoon op straat. Dat er dan op een random moment een dier bij je komt zitten of zo, waarvan je het dus echt niet had verwacht. Die ene dier, die nooit bij je komt zitten en daardoor je humeur stiekem een eind omhoog gaat daardoor.

    Ken je dat? en op welke momenten waren dat?

    Hier een paar van mij;

    1) Dier; Tequila
    Tequila is een kruizing van een Golden Retriever & een Border Collie.
    Tequila is gehecht aan mijn moeder en me broertje Nick, en beschermt hun daarom ook. Tequila heeft me al paar keer geprobeerd te bijten.
    Maar de laatste tijd gaat het goed, en komt ze bij me liggen. Heel strak, alsof ze me wil knuffelen en daarna gaat ze liggen met haar hoofd op me voet, of schoot.

    2) Dier; Santos
    Santos is een chihuahua en is het hondje van me zus en haar man. Santos zijn vorige eigenaren hebben hem waarschijnlijk slecht behandeld. Hij was bang voor vrouwen -en je zag het toen aan zijn vacht-, en het duurde heel lang voordat hij bij me zus kwam.
    Ik was daar op verjaardag en het was ook de eerste keer dat ik Santos zag -en Santos mij-. Santos was nog steeds beetje schuw met vrouwen betreft.
    Maar, ik was daar een kwartiertje of zo? En Santos kwam uit zijn eigen de bank op gesprongen en ging op mijn schoot liggen.


    Die dingen beuren mij dan toch wel weer op (: en dat wou ik gewoon even kwijt.

    Nu zijn jullie aan de beurt (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    1) dier: Noah
    De hond van een vriendin, een cavelier king spaniel, ofzo. (flaporen, wit en bruin)
    Hij is groot en telkens actief als er bezoek is. Zo zaten we eens aan tafel en begon die hond zijn hoofd in m'n schoot te leggen.
    Of ik zat in de zetel en hij begon mijn arm te poepen. Hem is niet zo speciaal, dat is zijn aard.

    2) dier: Darko
    Ook een hond van een vriendin, ook een cavelier king spaniel (wit en bruin)
    We zaten in de auto en hij lag heletijd op mijn schoot. Twee hele uren lang.
    Ook vaak als ik in de zetel lig, dat hij naast mij komt liggen of op m'n schoot. Hij is een schatje.

    Maar dat is niet echt verwonderlijk, dat ze het doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nee, niet dat ik weet. :"D

    De kat van m'n vriend, die normaalgesproken echt een bitch is. Alleen het viel me op dat ze alleen bij ons komt zitten als ik en m'n vriend alleen thuis bij hem tv zitten te kijken ofzo. :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mijn hondje Trix. Is echt een schat van een beest.. Toen we haar kregen was ze 6 maanden oud, en ze was voor dat we haar kregen best mishandelt door haar vorige baasje, hij deed altijd expres de deur dicht terwijl mijn hondje er tussen zat. Sinds dien is ze nog steeds bang voor deuren.
    Maar ze is echt een lieverd.
    Ooit was ze aangevallen door van die grote rotweilers, toen was ze zo in schok dat ze met haar ene pootje niet meer kon bewegen en niet opstaan. Gelukkig kan ze weer opstaan en lopen, maar sinsdien loopt ze mank.
    Ze is nu 13 en al oud en nog is ze vol leven en vol speels.
    De eerste keer dat ik binnen kwam en haar zag was ik meteen verliefd op der, sindsdien is ze altijd bij me, ze let dus goed op of ik niet weg ga, ze vind het vreselijk dat ik weg ga.
    Ze kan ook lachen, laat ze der tandjes zien maar dan lacht ze..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Chirest schreef:
    Nee, niet dat ik weet. :"D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn hond is vroeger mishandeld, en toen we hem kregen (hij was 6 maanden), was ik de enige die bij hem in de buurt kon komen zonder dat hij op de grond plaste.
    En verder gewoon af en toe, maar dat wijt ik aan het feit dat ik gewoon van dieren hou.


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Neen want ik jaag alle dieren weg die mij te dicht benaderen!

    De kat van mijn ouders, alhoewel ik vermoed dat het eerder aan mijn chocolade lag dan echt aan genegenheid... :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Toen mijn kat dat deed, stierf hij kort daarna. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik was sinds jaren weer bij mijn vriendin thuis en ik aaide haar kat de hele tijd, toen haar moeder plots zei dat die kat zich door niemand laat aaien en ik 'm gewoon kon aanraken :p


    Has no one told you she's not breathing?