• Nieuwe Toekomst - Niet alles is wat het lijkt.

    Graag wil ik jullie het eerste deel uit een nieuwe, zelfbedachte reeks van mij, presenteren!
    Een cover komt nog, die moet ik nog zien te maken, maak dat lukt me niet (dus die komt er later nog aan).

    Dit verhaal speelt zich in de toekomst af. Om precies te zijn in het jaar 2325.
    Er is een nieuwe planeet ontdekt waar ook, net zoals op de Aarde, al eeuwenlang mensen leven. Of nou ja, mensen; Ze hebben dezelfde bouw en lichaam als mensen, maar een gouden huidskleur.
    Na maandenlange bestudering van deze planeet, besluiten ze om er mensen van de Aarde er naar toe te sturen. De reis naar de planeet duurt 1 week en ze zullen er 1 jaar verblijven.
    Maar omdat ze niet allemaal wetenschappers erheen willen sturen, maken ze er een wedstrijd van.
    10 tieners tussen de 16 en 20 jaar, 5 volwassenen (waaronder 2 verpleegsters, 2 wetenschappers en 1 lerares) worden uitgeloot. Van verschillende afkomsten, verschillende landen en verschillende talen, zijn ze noodgedwongen om in het Engels met elkaar te communiceren. (Ik schrijf alles gewoon in het nederlands)
    Hun komst levert enig wantrouwen op. Na een maand in de gevangenis komen ze vrij en kunnen ze eindelijk de nieuwe planeet zien. Dit gaat niet zonder problemen natuurlijk. Er ontstaan nieuwe vriendschappen, liefdes en vijanden. Eerst lijkt het geen kwaad, maar wanneer er oorlog op de planeet uitbreekt en hun raket daarbij wordt geraakt, zijn ze noodgedwongen om langer te blijven. Er is geen communicatie meer met de Aarde, twee groepen op de planeet voeren oorlog en zij zitten er middenin. En was de bom op de raket wel een ongeluk? Was het geen opzet? Hoe loopt dit af?

    Dit verhaal lees je vanuit Larissa, een 18 jarig meisje dat ook uitgeloot is

    De proloog staat al online, en het eerste hoofdstuk gaat morgen online.

    Klik!

    Veel lees plezier!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 19:14 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wauw, klinkt echt super goed!


    Ik wil vrij zijn zoals de wind