• Hey! Ik ben van plan om mee te doen met SOTY, maar momenteel heb ik nog geen goede cover .
    Hopelijk kan iemand van jullie me er aan eentje helpen.
    Alvast bedankt! ^^


    Titel:
    Hel
    Plaatjes:
    - Ik zou er erg graag het volgende plaatje op willen hebben:


    - Voor de rest heb ik niet echt een voorkeur qua plaatjes. Bliksem is wel een belangrijk onderdeel in het verhaal, in het geval je dat misschien op ideeën kan brengen.
    Als het je eventueel op ideeën kan brengen, zijn hier nog wat mogelijke fc's voor mijn hoofdpersonages:
    Voor de hoofdpersoon: Henry Cavill of Brett Dalton of een soortgelijk type.



    [Of plaatjes die beter passen]

    En voor het 'wezen': Gemma Arterton:

    Thema/sfeer: - Ik ben nog bezig met de verhaallijn uit te denken, dus dit is maar een hele korte, grove schets -
    Het gaat verhaal gaat over een jongen die in een soort hel-achtige wereld terecht komt. Hij wordt gevonden door een wezen dat hem haar naam niet wil vertellen en zich maar blijft verbazen over het feit dat hij nog niet dood is.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal, als dat kan.

    Degenen met de mooiste cover wil ik graag bedanken met een spotlight (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 22:14 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ga later wat proberen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jammer genoeg kan ik zelf geen covers maken, maar ik vind het leuk te zien wat voor verschillende covers er allemaal geleverd worden(enne ik kan voor mezelf ook wat personen onthouden(neemt niet weg dat ik super blij ben met mijn prachtige cover)) Abo


    i wanna die with you once or twice.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hmmm, dat is niet volledig wat ik zoek, al vind ik de bliksem en de wolken wel heel gaaf.

    Ik heb anders wat faceclaims voor de belangrijkste personages gezocht, als dat handig zou zijn:

    Voor de hoofdpersoon: Henry Cavill of Brett Dalton of een soortgelijk type.



    [Of plaatjes die beter passen]

    Gemma Arterton:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 22:12 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    En ik zie de faceclaims nu pas :'D pas nadat ik klaar was met die van mij. Naja.

    Dit is de normale:



    Dit is de extra lichte versie:



    en dit is de extra donkere versie:



    En allemaal op mijn kleine telefoon gemaakt aangezien de computer bezet is >:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Heb ook wat geprobeerd ^^

    @SphinxX: Ik ben niet zo'n grote fan van de kleuren, en de linkerbovenhoek lijkt zo een beetje leeg/ enorm wit. En de lens flare bij haar kont vind ik er ook een beetje raar uitzien, haha. Sorry dat ik zo zeur :')

    @KyloRen: Ik vind hem echt heel gaaf ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ben op dit moment best wel druk met andere covers, maar daarna wil ik wel iets voor je proberen als je dat nog wil?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Hm?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Secrett schreef:
    Ik ben op dit moment best wel druk met andere covers, maar daarna wil ik wel iets voor je proberen als je dat nog wil?


    Dat mag altijd (;
    Ik zit momenteel met examens, dus het duurt nog even voor ik het verhaal online zet.

    @Standal: Het komt waarschijnlijk door de Q-kwaliteit, maar de titel en het meisje zijn niet zo zichtbaar en dat is wel een beetje zonde. Ik vind de rood-achtige bliksem wel heel tof (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik wil wel iets proberen.


    obsessive rage

    ik ook!


    I just caught the wave in your eyes


    Snel probeerseltje, ik kan nog van alles veranderen


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:


    Snel probeerseltje, ik kan nog van alles veranderen


    Erg gaaf c:
    Zou je eventueel de bliksems aan de linkerkant misschien onderaan net zo fel kunnen maken als die aan de rechterkant? En ik vind het ook een beetje jammer dat Gemma's gezicht er zo paarsroze uitziet, maar voor de rest is hij echt heel mooi ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ohh blij dat je hem mooi vindt ^^
    Dat paarse kan ik sowieso wel verhelpen, dat andere weet ik niet zo goed. De ene foto was iets beter dan de ander :/


    I just caught the wave in your eyes