• hoihoi =D. Ik schrijf graag verhalen en mijn nichtje die in duitsland woont wilde mijn verhalen ook graag lezen dus heb ik ze vertaald in het duits en ze naar haar verstuurd. zij vond ze zo goed dat ze hem op een duitse fan site heeft geplaatst en het is het meest bekeken verhaal op heel die site. Daar ben ik natuurlijk blij mee maar ik kan zelf niet op die site om de reacties te lezen omdat je een Duits email adres moet hebben. Dus nu ben ik hier op quizlet en ga ik mijn verhaal hier plaatsen. nu heb ik een probleem ik heb geen titel -_- dus daarom vraag ik aan jullie kunnen jullie mij helpen met een titel bedenken ?? het verhaal zelf is in dagboek vorm. oftewel in de verledentijdsvorm te lezen. tot nu toe heb ik al meer als 150 delen maar hier nog door niemand te lezen dus help mij met een titel.

    voor de mensen die benieuwd zijn naar mijn serie hier een klein stukje :

    Ook al kende ik deze jongen niet en ook al kende hij mij niet het voelde vertrouwt, een broer die ik nooit heb gehad die zomaar uit de hemel was komen vallen. Ik keek voorzichtig de jongen aan en waarschijnlijk had hij het zelfde idee als ik want hij keek terug. Snel draaide ik mijn hoofd naar de andere kant. Ja ik weet het ik ben verlegen, mijn zelfvertrouwen is in de grond geboord en ik schaam me voor me zelf, om hoe ik er uit zie, om wat ik doe, en mijn gedrag. Vinden de mensen mij niet raar ? Doe ik alles allemaal wel goed. En hoe meer ik ga twijfelen hoe onzekerder ik word.

    Niemand een titel voor mij ??

    Je kan ook een duits e-mail aan maken. @live.de ofzo.


    I do not hook up.

    Vet goed verhaal lijkt me dat! ö
    Maar supper klote dat ik geen titel weet >__>


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    it feels like... nobody truts me ... of zo ...?


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Je kan ook een duits e-mail aan maken. @live.de ofzo.


    Moet je dan niet aangesloten zijn bij zo'n Duits iets?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Dat heb ik site al gecontroleerd maar je moet ook nog meer gegevens invullen bijv je telefoonnummer en aangezien het in duitsland geen 06 is en een postcode en al die shit is ook anders =) maar alles over die duitse achterwege ik zoek een titel =D

    Dat heb ik site al gecontroleerd maar je moet ook nog meer gegevens invullen bijv je telefoonnummer en aangezien het in duitsland geen 06 is en een postcode en al die shit is ook anders =) maar alles over die duitse achterwege ik zoek een titel =D

    Nog meer titels ?

    ???