• De stelling van vandaag luidt:
    Mannen kunnen beter autorijden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Nee.:Y)
    Ze zijn er alleen meer in geinteresseerd, maar uiteindelijk zijn mannen zélfs agressiever en is het bewezen dat mannen meer boetes krijgen dan vrouwelijke automobilisten.
    :Y)


    ok

    Niet waar
    Dat ie bij iedereen verschillend


    Crocky : )

    Niet eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nu moet ik het vrouwen-geslacht gaan verdedigen, hahah. Maareh.. Ik weet het niet. Ik ben het half om half. Het is niet zo dat vrouwen er niets van bakken of zo, maar ik zie - als ik in de auto op de snelweg zit - toch wel, dat áls er iemand hard rijdt, inhaalt etc, het wel bijna altijd de mannen zijn. Die durven meer, laat ik het zo zeggen. (:


    -

    Niet waar.
    Mijn moeder rijdt beter dan de gemiddelde man. Maar ook ietsje sneller x']
    Anyway, oneens.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    waar.

    zet je trots opzij.
    volgens mij is het 'bewezen' maar,
    je kan het niet met 100% zekerheid verklaren.

    Waar. Waarom zitten er anders alleen maar mannen in raceauto's, alleen maar mannen in rallywagens en zijn bijna alle taxichauffeurs, buschauffeurs en vrachtwagenrijders man? :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Mee oneens! :Y)
    Oke, dat was een verdediging voor het vrouwelijke geslacht.

    Mijn moeder rijd way better dan mijn vader, maar mijn vader heeft 18 jaar geleden een herseninfarct + een hersenbloeding tegelijk gehad. Beiden overleefd, alleen zijn rechterhersendeel (wat je linkerdeel van je lichaam beheerst) is uitgestorven waardoor het linkerdeel van zijn lichaam slaapt. Hij kan het wel gebruiken maar moet daarvoor veel moeite doen enzo..

    Dus ik weet het niet, wie er nou beter kan rijden.


    a figment of your imagination

    Het is wel algemeen bewezen ofzo, maar ik denk niet dat het voor iedereen geldt.
    Mijn vader suckt écht hard als het gaat om autorijden. Mijn moeder en de vriendin van me vader zijn veel beter n.n
    En mijn broer kan er ook wel redelijk wat van..
    Eigenlijk eens en oneens, want het ligt gewoon aan de persoon zelf. Of dat nou een man of vrouw is, je moet er gewoon feeling in hebben ;p

    Niet mee-eens.
    Mijn tante kan veel beter rijden dan mijn oom, en ze zijn met elkaar getrouwd. xd'


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    ThePhenom schreef:
    Waar. Waarom zitten er anders alleen maar mannen in raceauto's, alleen maar mannen in rallywagens en zijn bijna alle taxichauffeurs, buschauffeurs en vrachtwagenrijders man? :'D


    Dat komt omdat mannen zich meer in auto's Interesseren. Daarom zie je altijd mannen in raceauto's enzo. De meesten vrouwen interesseren zich niet in auto's. Die rijden gewoon omdat ze moeten.

    Btw, ik ben er niet mee eens. Het verschilt van persoon.


    Sometimes it's best not to care.

    oneens, want mannen zijn veel agressiever en dan kun je veel sneller de macht over het stuur verliezen en dan kunnnen ze gewoon niet goed opletten enzo,, ja dat overleef je gewoon niet. en er gebeuren ook veel meerongelukken met mannen achter het stuur weetjewel. en vrouwen zijn meestal veel banger dus dan zijn ze voorzichtiger en gebeuren er minder snel ongelukken omdat je dan beter oplet... En vrouwen kunnen gewoon meer dingen tegelijk, dus als ze dan gaan bellen in de auto maakt het niet veel uit omdat ze dan gewoon normaal doorkunnen rijden weetjewel.

    -the end of the story-(A)


    Je moet worden wie je bent.

    ThePhenom schreef:
    Waar. Waarom zitten er anders alleen maar mannen in raceauto's, alleen maar mannen in rallywagens en zijn bijna alle taxichauffeurs, buschauffeurs en vrachtwagenrijders man? :'D

    er zijn ook veel vrouwlijke buschauffeurs hoor! en mannen zijn gewoon meer geitreseerdd in auto's dan vrouwen dus dan doen ze dat eerder..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik kan het nog het beste van allemaal ^^
    -Jaja, is blij dat ze eindelijk kan auto rijden xD-


    Your Butt is Mine!

    Ja xD

    Ook al ben ik zelf een meisje, ik vind dat jongens/mannen beter kunnen rijden dan onze geslacht xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.