• en daarvoor ga ik zo'n kaartje ophangen in de supermarkt, maar ik heb geen idee wat er op dat kaartje zou kunnen staan.
    Hebben jullie een idee?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat wou ik dus ook gaan doen, maar dat is écht moeilijk!


    EGYPTIAN GOD

    Je naam leeftijd en gegevens... [Mail en/of nummer]
    En wat je wilt doet. hoeveel kinderen het liefst, rond welk leeftijd.

    Ergens in die trans..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nog iemand?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam, leeftijd, ervaringen, telefoon nummer, emailadres, Wanneer je beschikbaar bent (rond welke tijden)hoeveel je ongeveer vraagd per uur, of je bij jou thuis of bij de ouders thuis komt...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    Naam, leeftijd, ervaringen, telefoon nummer, emailadres, Wanneer je beschikbaar bent (rond welke tijden)hoeveel je ongeveer vraagd per uur, of je bij jou thuis of bij de ouders thuis komt...


    Maar kan ik er dan niet beter een klein verhaaltje neerzetten.
    Zo van, heej, ik wil graag gaan oppassen.
    Of hebben jullie nog behoefte aan een oppas?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien is het ook handig om te vermelden wat voor opleiding je doet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vraagprijs zou ik er niet bijzetten. Dat klinkt zo van: ja, ik moet geld, zoveel of het is niets.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    MissSharp schreef:
    (...)

    Maar kan ik er dan niet beter een klein verhaaltje neerzetten.
    Zo van, heej, ik wil graag gaan oppassen.
    Of hebben jullie nog behoefte aan een oppas?
    Dat kan... Maar het komt een stuk minder overzichtelijk/profesioneel over.

    een lijstje met deze dingen is makelijke te lezen en valt sneller op dan een heel verhaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zorg ervoor dat je leuk, spontaan en enthousiast overkomt, want je zoekt wel een oppasbaantje en geen kantoorbaan of zo, daar wordt heel erg naar gekeken, heb ik uit ervaring geleerd. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil je wel even waarschuwen. Een vriendin van mij had dat een halfjaar geleden ook gedaan en toen belden allemaal jongens op die zich verveelden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je weet niet altijd wie erop zal reageren als je zo'n kaartje met je gegevens in de supermarkt hangt, dus zou je niet beter eens in de buurt bij mensen met kinderen die je kent vragen of ze een oppas nodig hebben? Mocht je 't wel willen doen, dan is je naam, telefoonnummer, beschikbaarheid en ervaring altijd handig om op te schrijven :3


    “Love is a contradiction.”