• Justin Bieber (17) liet afgelopen woensdag tijdens een dagje in Venice Beach, Californië niet alleen een ontbloot bovenlijf zien, de tienerster kwam ook met een nieuwe tatoeage op de proppen. Onder zijn zwemshort kwam het hoofd van Jezus tevoorschijn op zijn linkerkuit.

    De Canadese zanger werd op de gevoelige plaat gezet, terwijl hij lol aan het trappen was en push-ups deed in het gezelschap van onder andere zijn vader, Jeremy Bieber, en een schare vrouwelijke fans in bikini, die maar al te graag op de foto wilde met de popster.

    Het is niet de eerste keer dat de tienersensatie zich heeft laten tatoeëren. Justin heeft ook al de naam Jezus in het Hebreeuws op zijn torso staan evenals een afbeelding van een vogel op zijn linkerheup.

    Bron.

    Nou, wat vinden jullie van zijn nieuwste aanwinst? (cat)


    Let it come and let it be

    O Justin, waar ben je mee bezig(no_chears)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Grapje zeker?:W

    Ehhhh, charming?:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Beter dan een trampstamp van het hoofd van jezus XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja. Beetje jammer dit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lol, ik zou hem wel eens willen zien als oud opaatje, met Jezus op z'n been.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Arme Jezus.


    There's power in the words you whisper.

    Het is net alsof dat jesus-hoofd zo kijkt van; Like, O my god, duh! (joehoe)

    Howl schreef:
    Grapje zeker?:W

    Helaas niet :W


    Let it come and let it be

    Ik had dat gezien. Poor Jesus.


    Shoganai i ne~

    Ik ben geen bieber fan, maar zelf zo'n tatoeage ga ik eerder als een grapje zien :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ebenezer schreef:
    Arme Jezus.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Heiligschennis :')


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Tja, als hij dat nu mooi vindt. Hij moet er mee rondlopen, hé.


    Some people make the world special just by being in it

    Rivendell schreef:
    Ehhhh, charming?:W


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.