• Het is alweer lang geleden dat ik met iemand heb samen geschreven en ik mis het eigenlijk een beetje. Dus ik zoek iemand die met me mee wil schrijven.

    Wat voor iemand zoek ik?
    Iemand de regelmatig schrijft. Liefst een keer per week of een keer in de twee weken. Iemand die me kan pushen als ik weer geen zin heb en iemand die enthousiast en gemotiveerd is.

    Wat schrijf ik?
    Onbekende personen doe ik erg graag, maar met fanfics heb ik ook geen problemen. In ieder geval als ik het boek ervan gelezen heb of de films/serie gezien heb. Maar enkel als het verhaal origineel is. Over bands en zangers schrijf ik liever niet, omdat dat me niet echt aanspreekt en over voetbal ook niet.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 18:24 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zou wel een verhaal over onbekende personen met je willen schrijven.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Ik zou wel een verhaal over onbekende personen met je willen schrijven.


    Wat voor genre schrijf je het liefst?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hallo, ik heb wel interesse.
    Ik ben erg enthousiast en dit zou mooi zijn om mijn schrijfstijl te verfijnen. Ik schrijf eigenlijk alleen maar onbekende personen, maar als 't echt moet wil ik ook wel een fanfic schrijven.

    Stukje van mijn schrijfstijl:
    "Vervolgens liepen ik en mijn vriendinnen naar het toilet om in de spiegel te kijken wat er nog bijgewerkt moest worden aan make-up en dergelijke zaken. De schade opmeten had ik het zo langzamerhand genoemd. Elke dag weer zat mijn haar door de war, was mijn make-up lichtelijk uitgelopen door de slechte kwaliteit waar het van was en zag ik eruit als een spook. Ik zou zo mee kunnen doen in de eerste beste horrorfilm. Ook al had ik een hekel aan horrorfilms. Ze lieten me altijd schrikken en praat me niet van paranormal activity. Een week lang niet kunnen slapen zegt denk ik wel genoeg. Recentelijk had ik Sint gekeken, ook geen aanrader. Ik had me keek op keer kapot geschrokken waardoor mijn cola eindigde op het shirt van een vriendin die paniekerig de vlekken uit haar pas nieuwe shirt moest vegen. Hysterisch gillend was ze naar haar moeder gerend, naar mij wijzend en zeggend dat ik haar pas nieuwe shirt had 'verneukt'. "


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Hallo, ik heb wel interesse.
    Ik ben erg enthousiast en dit zou mooi zijn om mijn schrijfstijl te verfijnen. Ik schrijf eigenlijk alleen maar onbekende personen, maar als 't echt moet wil ik ook wel een fanfic schrijven.

    Stukje van mijn schrijfstijl:
    "Vervolgens liepen ik en mijn vriendinnen naar het toilet om in de spiegel te kijken wat er nog bijgewerkt moest worden aan make-up en dergelijke zaken. De schade opmeten had ik het zo langzamerhand genoemd. Elke dag weer zat mijn haar door de war, was mijn make-up lichtelijk uitgelopen door de slechte kwaliteit waar het van was en zag ik eruit als een spook. Ik zou zo mee kunnen doen in de eerste beste horrorfilm. Ook al had ik een hekel aan horrorfilms. Ze lieten me altijd schrikken en praat me niet van paranormal activity. Een week lang niet kunnen slapen zegt denk ik wel genoeg. Recentelijk had ik Sint gekeken, ook geen aanrader. Ik had me keek op keer kapot geschrokken waardoor mijn cola eindigde op het shirt van een vriendin die paniekerig de vlekken uit haar pas nieuwe shirt moest vegen. Hysterisch gillend was ze naar haar moeder gerend, naar mij wijzend en zeggend dat ik haar pas nieuwe shirt had 'verneukt'. "


    Jouw schrijfstijl komt grotendeels overeen met de mijne. Voor jou dezelfde vraag: welke genres schrijf je graag?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ehm... Dat is nogal complex. Ik schrijf van alles, van drama en romantiek tot fantasie. Alleen horror heb ik nog nooit gedaan en thriller ook niet.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Ehm... Dat is nogal complex. Ik schrijf van alles, van drama en romantiek tot fantasie. Alleen horror heb ik nog nooit gedaan en thriller ook niet.


    Voor mij hetzelfde, al lijkt horror en thriller me ook wel eens leuk om te proberen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sixer schreef:
    (...)

    Voor mij hetzelfde, al lijkt horror en thriller me ook wel eens leuk om te proberen.


    Yep, we zouden een poging kunnen wagen. Ik ben vooral goed met personages met een diepe gedachtegang.


    26 - 02 - '16

    Ik schrijf het liefste drama en romantiek, dit omdat ik me hierin het beste kan inleven.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Ik schrijf het liefste drama en romantiek, dit omdat ik me hierin het beste kan inleven.


    Hmmm. Ik ben niet echt zo into drama. Maar in romantiek kan ik me wel vinden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik schrijf Onbekende Personen, Romantiek en fantasie graag, maar horror en thriller heb ik inderdaad nooit gedaan. Je kunt bij mijn actieve story's kijken voor mijn schrijfstijl Mijn actieve story's zijn: A ghost, a human, Lesbian Story & Stik in vrede


    Some people are art and do art at the same time