• Ik moet een brief schrijven,
    over mijzelf,
    in het Engels,
    aan mij toekomstig hostfamily (geen idee wat voor mensen het dus zijn)
    en ik heb geen idee wat ik erin zou moeten zetten.
    Iemand enig idee hoe je zn brief schrijft?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Wat is een hostfamilie? (':

    Hoe je heet, hoe oud je bent, wat je leuk vindt.. Dat soort dingen (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Nou.. Hobbies, paar feiten over leeftijd etc. , wat je nog graag wil doen in de toekomst, familie, karakter, paar dingen over je favoriete '..' enzo?


    Hope goes lost but never dies.

    links boven moet jouw adres
    dan aan de rechterkant dan hun adres!
    en je moet je brief beginnen met dear Sir of Madam als je hun naamt niet kent..
    als je die wel kent gebruikt je dear mr of mrs.
    en je eindigt met yours faithfully als je de namen niet kent en yours sincerely als dat wel zo is :)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ryan schreef:
    Wat is een hostfamilie? (':


    een gastgezin


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Aegis schreef:
    Nou.. Hobbies, paar feiten over leeftijd etc. , wat je nog graag wil doen in de toekomst, familie, karakter, paar dingen over je favoriete '..' enzo?


    familie heb ik al gehad, en nu ben ik met mn hobbies bezig,

    maar ik kan echt niets over mijn karakter vertellen ofzo


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    en dan zeggen dat ik verslaafd ben aan het forum, pfsjflugh.


    Nou, ik zou beginnen met te zeggen waar je je bijvoorbeeld heel erg aan irriteert of wat je fijn zou vinden als ze dat juist wel deden en zulk soort dingen. EN MAAK HET GRAPPIG. (zeg bijvoorbeeld dat je het niet zo prettig vind als de wc-rollen in de wc op zijn x) )


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    en dan zeggen dat ik verslaafd ben aan het forum, pfsjflugh.


    Nou, ik zou beginnen met te zeggen waar je je bijvoorbeeld heel erg aan irriteert of wat je fijn zou vinden als ze dat juist wel deden en zulk soort dingen. EN MAAK HET GRAPPIG. (zeg bijvoorbeeld dat je het niet zo prettig vind als de wc-rollen in de wc op zijn x) )


    wie heeft er twee keer zoveel forum berichten dan mij? als ik? dan ik? als mij?

    hummm, ik ga nu foto's zoeken, en jij komt er ook bij, woehoe wat een feest, je mag blij zijn!

    trouwens, weer last van je lama?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 22:40 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Flabergasted schreef:
    (...)

    wie heeft er twee keer zoveel forum berichten dan mij? als ik? dan ik? als mij?

    hummm, ik ga nu foto's zoeken, en jij komt er ook bij, woehoe wat een feest, je mag blij zijn!

    trouwens, weer last van je lama?


    Heb je weleens rond gekeken op het forum? er zijn mensen met het 100 dubbele van mijn berichten, jaja..
    Okee dan, ten eerste wil ik even zeggen dat je je brief moet laten controleren, want het is dan ik.. (:
    Ten tweede, NIET VERGETEN WAT IK ZEI; ZEG ZO IETS NUTTELOOS WAT GRAPPIG IS EN DAT ZE ALLEEN MAAR KUNNEN OPVATTEN ALS EEN GRAPJE.
    Ten derde, woeh, nu ben ik blij zeg, worden mijn foto's ook al verspreid in Amerika. Ik word nog beroemd.. (cool)
    Ten vierde, ja dat kutbeest besloot opeens weer tevoorschijn te komen
    Ten vijfde, man ik ging een half uur geleden al slapen en nou zit ik hier nog steeds te zitten, stuur me naar bed..


    It ain't broke, so don't fix it.

    #OFFTOPIC:

    Omdat jij me niet naar bed stuurt, ga ik nu heel braaf m'n tanden poetsen en m'n pyjama aantrekken en naar omegle.com. Midden in de nacht, ja.


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    (...)

    Heb je weleens rond gekeken op het forum? er zijn mensen met het 100 dubbele van mijn berichten, jaja..
    Okee dan, ten eerste wil ik even zeggen dat je je brief moet laten controleren, want het is dan ik.. (:
    Ten tweede, NIET VERGETEN WAT IK ZEI; ZEG ZO IETS NUTTELOOS WAT GRAPPIG IS EN DAT ZE ALLEEN MAAR KUNNEN OPVATTEN ALS EEN GRAPJE.
    Ten derde, woeh, nu ben ik blij zeg, worden mijn foto's ook al verspreid in Amerika. Ik word nog beroemd.. (cool)
    Ten vierde, ja dat kutbeest besloot opeens weer tevoorschijn te komen
    Ten vijfde, man ik ging een half uur geleden al slapen en nou zit ik hier nog steeds te zitten, stuur me naar bed..


    Jaa dat weet ik, ik zie het al voor me dat dit topic wordt gesloten om dat we afdrijven van he onderwerp maarja,
    Nee ik ga niet zeggen dat ik vervelend vind als het wc papier op is, want mensen zijn dom,
    jij was altijd al beroemd, toch?
    welk kutbeest? die muis die al dood was?
    IK STUUR JE NAAR BED,
    ik lig met mn laptop in bed, en ik hou ook van omegle hoor


    I've never told a lie, and that makes me a liar.